101 Keto Recepten Review – Met lekker eten kilo’s afvallen?

Het boek 101 keto receptenJij bent dus op zoek naar een goed receptenboek vol met gezonde en lekkere recepten waarmee je ook nog eens kunt afvallen? Daar ga ik tenminste wel vanuit als jij op deze pagina terecht bent gekomen. Volgens Mitchel van Duuren is dit precies wat je krijgt als jij dit boek gaat aanschaffen. In deze review over 101 keto recepten gaan wij voor jouw kijken of dit ook echt zo is.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Mitchel van Duuren? Wat krijg jij allemaal wanneer jij 101 keto recepten aanschaft? Is het boek 101 keto recepten jouw geld waard? Er zijn tegenwoordig zoveel recepten boeken te krijgen en iedereen beloofd hetzelfde, maar wie moet je nou geloven en wie niet. Wij zoeken het voor jouw uit en kijken of dit boek wat voor jouw is.

Wie is Mitchel van Duuren?

Mitchel van Duuren is eigenlijk geen onbekende van ons, we zijn Mitchel al eens tegen gekomen in onze review over de Keto Revolutie. Mitchel is al meer dan 12 jaar actief in deze business en heeft al meerdere succesvolle boeken uitgebracht over afvallen en diëten. Je hebt dus een grote kans dat je zijn naam al wel eens voorbij hebt zien komen. Je zou hem ook gezien kunnen hebben in het magazine Linda of op RTL 4 waar hij interviews heeft gedaan.

Dit is Mitchel van Duuren

Mitchel is vroeger zelf ook gebukt gegaan onder de stress van een lichaam waar hij niet tevreden over was. Hij werd het dikkerdje van de klas genoemd. Dit was hij helemaal zat en is zich volledig gaan verdiepen in het afvallen op een gezonde manier. De rest is geschiedenis en Mitchel van Duuren is inmiddels een expert te noemen op het gebied van afvallen en diëten op een gezonde manier.

Is Mitchel van Duuren te vertrouwen?

Uit onze vorige review konden we al vast stellen dat Mitchel van Duuren absoluut iemand is die je kunt vertrouwen. Hij verschuilt zich niet achter een pseudoniem (schuilnaam) en hij staat voor 100% achter zijn producten. Hij heeft ook werkelijk de intenties om mensen te helpen met zijn producten. Zijn kennis, ervaring en passie voor een gezonde levensstijl is bewonderenswaardig en erg mooi om te zien.

Ook heeft Mitchel een zeer actieve Facebook pagina waar je ook terecht kunt met eventuele vragen, super fijn dus. Wat we wel missen op de sales pagina van dit product is eventuele contact informatie, dit vonden wij wel erg jammer. Wellicht heeft het ermee te maken dat Mitchel van Duuren niet meer in Nederland woont. Toch zouden wij hier niet teveel achter zoeken aangezien Mitchel van Duuren dus wel iemand is die wij 100% vertrouwen.

Wat is Ketogeen Diëten

Wij kunnen ons voorstellen dat jij wellicht nog niet helemaal weet wat ketogeen diëten precies betekent. Het is een vorm van diëten die ontzettend in populariteit aan het toenemen is, vooral omdat het ontzettend veel gezondheidsvoordelen heeft. In theorie werkt een ketodieet best wel simpel. Jij verminderd de inname van koolhydraten en zorgt dat jij meer vetten gaat eten.

Hierdoor gaat jouw lichaam op een natuurlijke manier weer vet aanspreken als brandstof en dus ook vet verbranden. Ons lichaam is zo verslaafd gemaakt aan suikers en koolhydraten dat wij eigenlijk niet meer anders weten. Maar volgens Mitchel en andere onderzoekers is ketogeen hoe wij aten toen er nog geen Mc Donalds was of grote bedrijven die ons voorliegen.

welkomswoord van 101 keto recepten
Welkomstwoord van Mitchel van Duuren

Wat beloofd Mitchel van Duuren?

Natuurlijk is het ook belangrijk om in deze review over 101 keto recepten te kijken wat Mitchel van Duuren beloofd. Wat kun jij nou verwachten wanneer je zijn product gaat aanschaffen? Uiteraard krijg jij zoals de titel al verklapt 101 keto recepten waarmee jij op een gezonde manier kunt afvallen. Deze recepten zijn zoals Mitchel het zelf zegt ontzettend lekker en helpen jouw lichaam om vet weer aan te gaan spreken als brandstof.

Het gebruik van keto recepten en het proces wat jij in jouw lichaam hiermee opstart heeft een aantal grote voordelen. Dit zijn voordelen die door gebruikers en onderzoekers gerapporteerd zijn. Hieronder de voordelen van een keto dieet op een rijtje:

• Verhoogde energie
  • Vetverlies
  • Gezonde, Stralende Huid
  • Stabiel Humeur
  • Beter Uithoudingsvermogen en Herstel
  • Geen Honger / behoefte aan suiker
  • Potentiële Kankerpreventie
  • Ondersteuning bij Neurologische en Cognitieve Ziekten
  • Betere Mentale Staat

101 Keto Recepten kopen

Wij vinden het ook altijd belangrijk om te kijken wat je krijgt voor jouw geld. Waar kun jij op rekenen wanneer jij 101 keto recepten aanschaft? Uiteraard krijg jij toegang tot het e-boek met 101 keto recepten onderverdeeld in 5 categorieën. De categorieën zijn Ontbijt, Lunch, Diner, Snack en Overige. Het boek bestaat uit 220 pagina’s waarmee het dus een best uitgebreid e-boek is, dit vind je ook terug in de bestandsgrootte van 47 MB.

Je krijgt het e-boek aangeleverd in 2 verschillende versies, hier zit eigenlijk geen verschil in alleen 1 van de versies is gemaakt om te kunnen printen. Het boek word in PDF formaat aangeleverd en is dus ideaal om te openen op alle multimedia apparaten zoals een computer, laptop of telefoon. Aangezien mensen soms liever een fysiek exemplaar van een kookboek in de keuken willen hebben heeft Mitchel dus ook een versie beschikbaar gesteld die bedoeld is om te printen.

Een maaltijd uit 101 keto recepten

Bonus producten

Zoals bij veel van de online producten krijg je ook bij dit e-boek een aantal bonus producten. Wij hebben in deze review over 101 keto recepten ook gekeken wat de bonus producten kunnen toevoegen. Verkopers gebruiken vaak de term “Bonus” producten om de klant het gevoel te geven dat ze meer krijgen voor hun geld. Dit betekent echter niet dat dit soort producten niet van waarde kunnen zijn. Hieronder een overzicht van de producten waar je ook op kunt rekenen wanneer jij 101 keto recepten aanschaft.

Bonus 1: Keto Snelstart Gids

In deze bonus krijg jij alle basis informatie over keto en hoe dit jouw leven op een positieve manier kan beïnvloeden. Het is een soort klein handboekje met informatie over ketogeen diëten en wat je moet weten voor je begint. Wat ons betreft zeker een goede bonus maar hoort volgens ons bij het daadwerkelijke product. Deze informatie wil je gewoon hebben voor je begint met de keto recepten.

Bonus 2: Keto Restaurantgids

In dit bonus boekje krijg jij tips en tricks wat je het beste kunt doen wanneer je lekker uit eten wilt gaan. Super handig boekje voor mensen om na te lezen, staat zeker waardevolle informatie in. Want iedereen gaat wel eens uit eten maar dit past niet altijd in een dieet. Met deze tips kun je alsnog lekker uit eten gaan en toch gezond bezig zijn met voeding.

Bonus 3: Complete Keto Voedingslijst

In dit complete overzicht vind jij alle ingrediënten die goedgekeurd zijn voor een keto dieet. Dit is natuurlijk super makkelijk en wij vinden dit een erg sterke bonus. Zo kun jij op jouw gemak nakijken welke ingrediënten wel binnen een keto dieet passen en hier jouw week schema op aanpassen. Zo hoef jij nooit op te zoeken of jij wel gezond bezig bent, het staat allemaal in dit overzicht.

Bonus 4: Maaltijdplanning en boodschappenlijstje

Voor de mensen die het toch lastig vinden om te plannen wat ze moeten eten in dit dieet heeft Mitchel er een aantal weekplanningen bij gedaan. In deze planning vind jij precies wat je per dag kunt eten, zelfs een tussendoortje is aan gedacht. Ook zit er per week een boodschappenlijstje bij zodat je precies weet wat jij die week moet halen om alles te kunnen bereiden. Zeker een leuke toevoeging aan het product.

Een maaltijdplanning uit 101 keto recepten

Bonus 5: 101 keto recept lijst

De laatste bonus waar jij op mag rekenen is een excel lijst met een overzicht van alle 101 keto recepten uit het boek. Hier staat per recept alles voedingswaardes bij zoals de koolhydraten die het recept bevat. Zo kun jij gemakkelijk berekenen of jij niet teveel eet en kun jij ook heel eenvoudig een week menu samenstellen. Ook zeker een leuke toevoeging aan het boek 101 keto recepten.

101 Keto Recepten Review

Natuurlijk hebben we ook gekeken naar de kwaliteit en waarde van het product in deze review over 101 keto recepten. Gelijk na aanschaf van het e-boek ontvingen wij netjes een e-mail met hierin de inlog gegevens voor ons account. Eenmaal ingelogd kun je het e-boek inclusief alle bonus producten downloaden of openen. Het e-boek ziet er zeer netjes en verzorgd uit en alles is ingedeeld in een zeer logische volgorde.

Er is een kleine inleiding in het begin van het boek met wat informatie hoe het boek tot stand is gekomen en waarom. Voor meer informatie over een keto dieet en hoe het werkt kun jij terecht bij de bonus producten. Het boek 101 keto recepten is zoals de titel ook al zegt puur en alleen een recepten boek. De recepten uit het boek zijn ontzettend goed omschreven met een goed stap voor stap omschrijving van de bereidingswijze.

Verder vind je per gerecht een goed overzicht van de ingrediënten die je nodig hebt en hoeveel voedingsstoffen het gerecht bevat. Het enigste wat we missen is de tijd die nodig is om het gerecht te bereiden, dit vinden wij namelijk wel makkelijk om te weten. Wij vinden eigenlijk alle gerechten er erg smakelijk uit zien en hebben er ook een aantal uitgeprobeerd.

Het gerecht stoofvlees uit 101 keto recepten

Zo hebben wij het recept “stoofvlees” klaar gemaakt uit het boek en dit is zo ontzettend lekker. Het kost uiteraard wel aardig wat bereidingstijd omdat je stoofvlees een tijd op moet zetten, maar het was de moeite waard. Wij konden het recept prima klaar maken aan de hand van de instructies uit het boek, super makkelijk.

Klant ervaringen met 101 Keto Recepten

Wij vinden klant ervaringen van mensen die het product al reeds hebben aangeschaft ook een erg belangrijke factor in onze reviews. Wanneer wij gaan zoeken naar eerlijke reacties over dit product zijn er gelukkig genoeg te vinden. Dit komt ook omdat Mitchel een actieve Facebook pagina bij houd en hier ook veel reacties te vinden zijn. Het is leuk om te zien dat mensen recepten met elkaar uitwisselen en elkaar willen helpen.

Alle reacties die wij gevonden hebben zijn erg positief over het recepten boek. Iedereen vind de recepten lekker en er zijn mooie resultaten te lezen. Hieronder een paar voorbeelden uit de reacties die wij konden vinden.