Baby Slaap Geheimen Review – Wil jij geen slapeloze nachten meer?

Het e-boek Baby Slaap GeheimenVeel ouders zullen herkennen dat de nachtrust compleet op de kop word gezet bij de geboorte van jullie zoon of dochter. Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn want niet elke baby is hetzelfde, maar in veel gevallen krijg je minder nachtrust als ervoor. Als nieuwe ouder is het dan fijn als je wat begeleiding kunt krijgen hoe jij jouw baby het beste kan laten slapen. En dat is precies wat Annelot Hofstede jouw beloofd met haar e-boek. In deze review over Baby Slaap Geheimen kijken wij hoe goed dit product is.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Annelot Hofstede? Wat krijg je precies bij aanschaf van dit product? Hoe goed is dit e-boek en kan het jouw echt helpen? Het zou namelijk jammer zijn als je een product aanschaft en dat het vervolgens absoluut niet doet wat het beloofd. Laten we daarom snel verder kijken of dit product jouw kan helpen.

Wie is Annelot Hofstede?

Annelot Hofstede is de oprichtster van de succesvolle website babyslaapgids en de schrijfster van het e-boek Baby Slaap Geheimen. Op de sales pagina is te lezen dat Annelot zelf ook een moeder is van een dochtertje Rosa. Annelot en haar partner waren extreem gelukkig maar al snel bleek Rosa een moeilijke slaper en kon niet in slaap komen zonder de hulp van Annelot of haar partner.

Baby Slaap Geheimen Annelot

Rosa kon alleen maar op de arm in slaap gewiegd worden. Dat zorgde er uiteindelijk weer voor dat Rosa niet meer zonder de hulp van Annelot of haar partner in slaap kon komen. Annelot en haar man raakten steeds meer uitgeput en ook hun relatie begon er onder te lijden. Toen is Annelot gaan zoeken naar antwoorden en is zij alle informatie die haar heeft geholpen gaan opschrijven. Toen was het idee van Baby Slaap Geheimen geboren.

Is Annelot Hofstede te vertrouwen?

Het is natuurlijk ook fijn om te weten of de verkoopster van dit e-boek te vertrouwen is, daarom hebben we hier ook naar gekeken in deze review over Baby Slaap Geheimen. Als we gaan zoeken naar informatie over Annelot Hofstede is er weinig te vinden op het internet. Je vind wel andere reviews over dit product maar die geven eigenlijk geen echte informatie over Annelot Hofstede. Het is dus mogelijk dat we te maken hebben met een pseudoniem (Schuilnaam).

Wel staan alle contact informatie op de web-site zoals het KvK nummer en ook een e-mail adres waar je contact mee kunt opnemen. We hebben uiteraard ook geprobeerd om contact te zoeken met Annelot, helaas werd er niet gereageerd op vragen die we via de e-mail stelden. Op de website van de KvK is te zien dat de bedrijfsnaam GvG Media is en gevestigd zit in Beverwijk. Alles bij elkaar niet heel veel informatie over de verkoopster, maar dit hoeft uiteraard niets te zeggen over de kwaliteit van dit product.

Wat beloofd Annelot Hofstede?

Het is goed om te weten wat Annelot Hofstede jouw beloofd nadat jij het boek hebt gelezen en ook deze informatie hebt toegepast. Wat kun jij nou precies bereiken met de informatie uit dit e-boek? Daar hebben wij in deze review over Baby Slaap Geheimen ook naar gekeken, want dan weet je ook wat je kunt verwachten. Hieronder hebben wij de beloftes die Annelot op haar pagina maakt samengevat voor jouw.

De inleiding van Baby Slaap Geheimen

• Jij en jouw baby worden vrolijker
  • Je bouwt een sterkere band op met jouw kindje
  • De tijd die jij met jouw baby doorbrengt word leuker
  • Je voelt je veel meer ontspannen
  • Je krijgt meer tijd voor jouw zelf
  • Jouw relatie met je partner word beter
  • Je baby is minder geprikkeld
  • Het zelfvertrouwen van jouw als moeder groeit
  • Je krijgt meer rust om te genieten van jullie kindje

Baby Slaap Geheimen Kopen

Het is goed om te weten wat je precies kunt verwachten wanneer je eenmaal dit product hebt aangeschaft, wat krijg je precies? Uiteraard krijg je toegang tot het e-boek Baby Slaap Geheimen waarin je alle informatie krijgt om jouw baby goed te laten slapen. Het e-boek is opgebouwd uit verschillende hoofdstukken, hieronder een overzicht welke hoofdstukken in dit e-boek behandeld worden.

1. Inleiding
  2. Rust, Regelmaat en Eenduidigheid
  3. Het belang van dutjes overdag
  4. Het creëren van een optimale slaapomgeving
  5. Gouden slaaptips
  6. Zo kom je zelf aan je trekken
  7. Effectieve ontspanningsoefeningen
  8. Over huilen
  9. Verbannen van hulpmiddelen
  10. Een effectieve aanpak voor je baby
  11. De eerste drie nachten
  12. Alleen in het kamertje in slaap vallen
  13. Tips om er een succes van te maken
  14. In jullie bed slapen
  15. Een effectieve manier voor je peuter
  16. De “in de kamer blijven” methode
  17. De “Alleen laten slapen” methode
  18. Tot slot

Bonus producten

Zoals bij vele van de online producten en trainingen worden er ook bij Baby Slaap Geheimen een aantal bonus producten aangeboden. Dit zijn vaak producten om jouw het gevoel te geven dat je meer voor je geld krijgt, ze kunnen echter wel degelijk erg veel waarde bieden. Bij Baby Slaap Geheimen krijg je maar liefst 8 bonus producten. Hieronder hebben wij deze zoals je van ons mag verwachten voor jouw samengevat.

Baby Recepten

Dit is een 8 pagina tellend e-boekje dat jouw een aantal recepten geeft voor fruithapjes en groentehapjes. Er zit verder geen inleiding bij dit e-boek en de recepten zijn ook niet erg bijzonder. De waarde van dit e-boek is eigenlijk niet heel groot en zeker geen extra toevoeging aan het daadwerkelijke e-boek Baby Slaap Geheimen.

De Freiburger methode

In dit 6 pagina tellende e-boekje word een methode behandeld die een naar-bed-gaan-ritueel behandeld genaamd de Freiburger methode. De methode word duidelijk uitgelegd in dit e-boek maar we hebben geen ervaring of de methode ook effectief is en ook werkt. De informatie die erin staat is in principe erg duidelijk maar we vinden het geen hele grote toevoeging aan het product.

Dutjes & Middagslaapjes

In dit e-boek van 20 pagina’s gaat Annelot Hofstede wat dieper in op de slaapjes van baby’s. Je krijgt duidelijke informatie en zij geeft adviezen hoe globaal een dag van een baby eruit zou moeten zien. Dit kan een erg handig e-boek zijn voor ouders die geen idee hebben welk schema ze moeten aanhouden. Ook staan er goede tips in waar je op moet letten bij je baby zoals oververmoeidheid. Dit e-boek is wel een leuke toevoeging aan het daadwerkelijke product Baby Slaap Geheimen.

Het e-boek dutjes en middagslaapjes

De Tweedle methode

Net als de Freiburger methode is de Tweedle methode ook een manier om je kindje in slaap te krijgen. Het is een e-boekje van maar 3 pagina’s en is bedoeld voor baby’s van één tot zes maanden. Ook hier is de informatie weer duidelijk en in begrijpbare taal geschreven. Het is natuurlijk zeker het proberen waard om deze methode toe te passen, of het werkt zou moeten blijken.

Kinderliedjes

Dit is een 16 pagina tellend e-boek met heel erg veel kinderliedjes. Als je het liedje echter niet kent weet je ook niet hoe je het moet zingen. Daar komt bij dat alle kinderliedjes ook via het internet prima te vinden zijn. Niet echt een hele waardevolle toevoeging aan dit product volgens ons, wel leuk geprobeerd.

Troostprogramma

In dit e-boekje leer jij hoe je jullie baby op de juiste manier kunt troosten. Er word nuttige informatie gegeven zoals waarom een baby bijvoorbeeld ’s avonds meer huilt. Dit e-boekje bestaat uit 6 pagina’s en bevat wel wat nuttige informatie maar daar is het ook wel mee gezegd.

Troostprogramma

Voorlees verhaaltjes

Een 18 pagina tellend e-boek met allerlei verschillende voorlees verhaaltjes. Wij vinden het niet een hele waardevolle toevoeging omdat het veel leuker is om je kind voor te lezen vanuit een boek met afbeeldingen erbij in. Een fysiek boek is daarbij ook nog veel tastbaarder voor je baby/kind.

Zindelijk in 3 dagen

Zoals de titel al verklapt leer jij in dit e-boekje hoe een kind zindelijk word in 3 dagen. Het e-boek bestaat uit 6 pagina’s en beschrijft een ritueel wat je zou moeten volgen voor 3 dagen achter elkaar. Het ritueel klinkt vrij eenvoudig en komt op ons ook over als logisch. Echter zal de praktijk ook bewijzen dat dit niet voor elk kind toepasbaar zal zijn.

Baby Slaap Geheimen Review

Uiteraard is de kwaliteit van het e-boek ook erg belangrijk, welke waarde kan de inhoud van het product jouw bieden? Daar hebben we natuurlijk ook naar gekeken in deze review over het e-boek Baby Slaap Geheimen. Wanneer je het product aanschaft krijg je bijna gelijk erna een e-mail met de gegevens om jouw product inclusief bonussen te downloaden. Je hebt hier wel een wachtwoord voor nodig dat ook netjes bij de e-mail in staat.

Het e-boek ziet er overzichtelijk en verzorgd uit en bevat een overzichtelijke inhoudsopgave zodat je weet wat je kunt verwachten in het boek. De teksten zijn net zoals de bonus producten in een goede en begrijpbare taal geschreven, dit maakt het lezen ervan voor iedereen zeer toegankelijk. De informatie die in het boek staat komt bij ons over als eerlijke en goede informatie, er staan ook zeker goede tips en methodes in. Echter blijft het natuurlijk wel de vraag of dit voor iedereen toepasbaar is omdat elk kind anders is.

Rituelen van Baby Slaap Geheimen

Maar dat geld natuurlijk wel voor meer producten en je kunt dit e-boek dan ook beschouwen als een handboek dat je kunt gebruiken. Het blijft toch kijken wat wel en niet werkt voor jouw kindje, maar de informatie uit dit boek kan jouw daar zeker bij helpen. Er staat veel eerlijke en goede informatie in en er worden ook handige schema’s gegeven. Je merkt dat Annelot Hofstede in haar zoektocht naar antwoorden veel kennis en ervaring heeft opgedaan. Wel vinden wij het jammer dat er geen reactie vanuit haar komt op vragen via de e-mail die wij gesteld hebben.

De Prijs van Baby Slaap Geheimen

Voor veel mensen is de prijs uiteraard ook een beslissende factor of je een product wel of niet aanschaft. Daarom hebben we hier ook naar gekeken in deze review over het e-boek Baby Slaap Geheimen. GvG Media vraagt een bedrag van €27,- om in het bezit te komen van het e-boek Baby Slaap Geheimen en alle bonussen. Dit vinden wij wel een eerlijke prijs als je kijkt naar de kwaliteit van het e-boek.

Daarnaast geeft GvG Media een niet-goed-geld-terug garantie van 90 dagen. Ben je dus niet tevreden over de inhoud van dit e-boek dan kun je binnen 90 dagen jouw volledige aankoopbedrag terug vragen. Wij vinden het altijd fijn om te zien dat een verkoper een niet-goed-geld-terug garantie geeft. Dit betekent vaak wel dat zij vertrouwen hebben in de kwaliteit van hun product.

Klant ervaringen met Baby Slaap Geheimen

In onze reviews kijken wij ook altijd wat andere mensen van het product vinden, dus klanten die het product al eens hebben aangeschaft. Dit geeft vaak een eerlijk beeld over een product. Bij het zoeken van reacties over Baby Slaap Geheimen moesten we wat dieper zoeken om deze te vinden. De reacties zijn eigenlijk allemaal positief met mooie verhalen. Je leest ook wel een handjevol minder positieve reacties maar als je verder leest zie je altijd dat ze daarna een concurrerend product promoten. Deze nemen we dus niet heel serieus omdat het waarschijnlijk gewoon concurrenten zijn.