Backpackgids Australië review – De beste voorbereiding op jouw reis door Australië?

De backpackgids Australië reviewJij wilt een reis door Australië gaan plannen en wilt graag weten of de backpackgids Australië jouw hiermee kan helpen? Daar gaan wij tenminste vanuit als jij op deze pagina terecht bent gekomen. Australië is natuurlijk het land waar veel backpackers naar toe trekken, het is een ontzettend populaire bestemming. In deze review over de backpackgids Australië gaan wij voor jouw kijken hoe goed dit boek is en of het jouw ook echt kan helpen.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Robbert Leenaarts? Wat kun jij verwachten na aanschaf van dit boek? Is de Backpackgids Australië jouw geld waard? Want een rondreis plannen kan een behoorlijk tijdrovende klus zijn. Laten we daarom snel verder kijken of deze backpackgids Australië jouw hiermee wellicht kan helpen.

Wie is Robbert Leenaarts?

Robbert Leenaarts is de oprichter van backpackgids Australië en zoals je wel zult verwachten iemand met heel veel passie voor reizen. Hij heeft de hele wereld al wel zo’n beetje gezien en schrijft hier ook mooie blogs over op zijn web-site. Robbert is ook geen onbekende voor ons, wij kwamen hem al tegen in onze review over backpackgids Azië. Robbert kent als geen ander de stress en energie die het kost om een grote rondreis te plannen.

Dit is Robbert Leenaarts

Uiteraard is dit voor Robbert nu niet meer een groot issue, hij is er behoorlijk ervaren in geworden. Maar toen hij net begon met rondreizen liep hij tegen nogal wat struikelblokken aan en kostte hem dit ontzettend veel tijd en energie. Nu hij een ervaren reiziger is wil hij andere mensen ook helpen met het plannen van hun reizen zodat zij niet dezelfde fouten maken als hem. Hiervoor heeft hij onder andere de Backpackgids Australië ontwikkelt.

Is Robbert Leenaarts te vertrouwen?

Uiteraard kijken wij in deze review over de Backpackgids Australië ook of de verkoper te vertrouwen is. Robbert is iemand die volledig achter zijn product staat en dit boek geschreven heeft uit passie voor het reizen. Robbert Leenaarts is absoluut iemand die jij kunt vertrouwen en je hoeft je dan ook geen zorgen te maken dat je een kat in de zak koopt. Hij verschuilt zich niet achter een pseudoniem (schuilnaam) en is er om jouw ook verder te helpen.

Al zijn contactinformatie staat netjes op de web-site vermeld zoals bijvoorbeeld het KvK nummer. Hij gebruikt zijn bedrijf Information Products om de verschillende boeken die hij heeft geschreven uit te geven. Zijn bedrijf zit gevestigd in Goirle en uiteraard hebben we ook geprobeerd om via de e-mail contact te zoeken met Robbert. De vragen die wij stelden werden binnen korte tijd en zeer netjes beantwoordt.

Wat beloofd Robbert Leenaarts?

Natuurlijk is het goed om te kijken welke beloftes Robbert doet met zijn boek Backpackgids Australië. Wat ga jij nou tegen komen en bereiken wanneer je dit boek gaat aanschaffen? De belangrijkste belofte die Robbert doet is dat jij gaat leren om het maximale uit jouw reis te halen. Het boek richt zich voornamelijk op concrete routes, dit is namelijk hetgeen waar backpackers en andere reizigers vooral naar op zoek zijn merkt Robbert.

Het boek is niet volledig ontwikkelt door Robbert Leenaarts maar heeft ook hulp gehad van andere Australië backpack-fanatics. Zij hebben alle informatie met elkaar gedeeld zodat Robbert een zo’n volledig mogelijk product kan neerzetten. Met het e-boek Backpackgids Australië wil Robbert Leenaarts al jouw zorgen uit handen nemen bij het plannen van jouw rondreis door Australië. Hieronder een samenvatting van de beloftes van Robbert Leenaarts.

• Een stappenplan voor het plannen van jouw route door Australië. Hierdoor bespaar je veel tijd en geld en voorkom jij misstappen tijdens jouw reis.
  • Gedetailleerde routes die jij met ieder type transport kunt afleggen. Alles is mogelijk op de trajecten die Robbert beschrijft.
  • Handige informatie zoals kaarten, reisafstanden, suggesties op het gebied van verblijfsduur en duidelijke route overzichten.
  • De mogelijkheid om de route te wijzigen. Wil jij bijvoorbeeld langer reizen dan kun jij kiezen voor extra trips die zijn toegevoegd. Ook het inkorten van de routes behoort tot de opties.
  • Inzichten wat jij kunt realiseren met jouw beschikbare tijd en budget
  • Voor iedere routes verschillende must-see’s en do’s per bestemming.
  • Adviezen voor accommodaties per gebied. Zo weet jij waar je als backpacker moet zijn.
  • Verschillende externe websites om jouw te voorzien van extra informatie
  • Persoonlijke voorbeelden en reviews over accommodaties, bestemmingen etc. Zo kom jij ook de mening van Robbert te weten over verschillende punten.

Backpackgids Australië kopen

Wij hebben in deze review over de Backpackgids Australië ook gekeken wat jij kunt verwachten wanneer jij dit product gaat aanschaffen. Wat krijg jij allemaal voor jouw geld? Uiteraard krijg jij toegang tot het boek Backpackgids Australië waarin jij volledig geholpen word bij het plannen van jouw rondreis door Australië. Het boek word aangeleverd in PDF formaat, dit betekent dat jij het boek kunt bekijken op jouw computer, laptop of telefoon.

Het voorwoord van Backpackgids Australie

Het boek behandeld verschillende onderwerpen die van belang zijn bij het plannen van jouw rondreis door Australië. Hieronder een samenvatting van de verschillende hoofdstukken die jij gaat tegen komen in dit boek. Zo krijg jij een idee wat je kunt gaan verwachten.

1. Voordat je begint
  2. Routeplanning Australië: Wat moet je weten
    1. Must-do’s bij het opstellen van je route
    2. Een Stappenplan
    3. Veel gemaakte fouten bij het opstellen van een route
    4. De volgende stappen
  3. Routes om te backpacken door Australië
    1. Route 1: Van Melbourne via Adelaide door de Outback naar Sydney
    2. Route 2: De Australische oostkust
    3. Route 3: Van Zuidwest naar Zuidoost
    4. Route 4: Van Adelaide door de Outback langs Darwind naar het Zuidwesten

101 Tips & Tricks

Zoals bij veel online producten en trainingen krijg je ook bij de Backpackgids Australië een bonus product. Je kunt namelijk ook rekenen op het e-boek 101 Tips en Tricks om het maximale uit je reis door Australië te halen. Dit is een e-boek van 44 pagina’s waarin jij, zoals de titel al zegt, 101 tips krijgt om rekening mee te houden tijdens jouw rondreis. Het zijn vooral praktische tips en wij vinden dit een ontzettend mooie bonus bij het daadwerkelijke product.

Een bonus product bij de backpackgids Australie

Het zijn korte tips waaraan jij en ik wellicht niet zouden denken als we beginnen aan onze reis. Je merkt dat Robbert Leenaarts dit boek geschreven heeft op zijn eigen ervaring, erg mooi en nuttig om door te lezen en ook om bij je te hebben tijdens jouw reis. Hieronder een overzicht van de onderwerpen waar de tips over gaan in dit eboek.

1. Praktische voorbereidingen
  2. Planning
  3. Bestemmingen
  4. Transport
  5. Accommodaties
  6. Geldzaken
  7. Low-Budget
  8. Gezondheid & Veiligheid
  9. Tours & Activiteiten
  10. Eten & Drinken
  11. Overige

Backpackgids Australië Review

Uiteraard hebben we ook gekeken naar de kwaliteit en waarde van dit boek in onze review over de Backpackgids Australië. Na het aanschaffen van dit e-boek ontvingen wij netjes een e-mail met hierin de download instructies van de Backpackgids Australië en het bonus boek. Het boek bestaat uit 176 pagina’s en ziet er ontzettend verzorgd en netjes uit. Er zit een duidelijke inhoudsopgave bij en de opbouw van het boek is ook prima.

Jij krijgt van A tot Z alle informatie voorgeschoteld die je moet weten om jouw droomreis door Australië te maken. Er word ontzettend veel gebruik gemaakt van mooie afbeeldingen uit Australië wat wij erg leuk vinden om te zien. Robbert Leenaarts verteld ook ontzettend veel uit eigen ervaring en de verhalen zijn erg leuk om te lezen. Verder is er goed rekening gehouden met verschillende reis duren en kosten die mensen voor een rondreis willen uitgeven.

Een route uit Backpackgids Australie

De informatie die je krijgt is zeer compleet en je word stap voor stap geholpen bij het plannen van jouw rondreis door Australië. Je hoeft zelf alleen nog maar keuzes te maken wat je wilt maar je weet zeker dat je niets vergeet om te regelen wanneer jij deze gids gebruikt. Je krijgt ontzettend veel tips om rekening mee te houden tijdens jouw reis en je proeft de passie en ervaring die Robbert heeft met het reizen. Wij vinden het een ontzettend goed en vooral nuttig boek dat jouw van A tot Z kan helpen met het plannen van jouw rondreis in Australië.

Klant ervaringen met de Backpackgids Australië

We hebben in deze review over de Backpackgids Australië uiteraard ook gekeken naar wat andere mensen zeggen over dit product. Het zoeken naar reacties was niet heel moeilijk, er zijn er genoeg te vinden op het internet. Deze zijn allemaal erg positief over de dit boek, mensen zijn echt geholpen bij het plannen van hun rondreis door Australië. Je leest vaak dat mensen zaken waren vergeten als ze dit boek niet hadden door gelezen.

Ook over de routes zijn de mensen vaak erg enthousiast en wij lezen vaak dat mensen ook erg geholpen zijn bij de tips over het transport. Hieronder een aantal van de reacties die wij tegen kwamen.