Backpackgids Azie Review – Jouw gids voor een droom reis door Azie?

De backpackgids AzieWie droomt er niet van een mooie reis door het betoverende Azië? Maar het plannen van zo’n reis kan nogal wat stress met zich mee brengen, je moet overal aan denken en ook jouw reis uitstippelen. Er is een ebook op de markt die jouw hierbij kan helpen en is geschreven door Robbert. Wij gaan in deze review over de backpackgids Azië kijken hoe goed dit ebook is. Kan het jouw echt helpen om jouw volledige reis door Azië te plannen?

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Robbert? Wat krijg jij allemaal voor jouw geld? Is de backpackgids Azië jouw geld waard? Veel is natuurlijk ook online te vinden dus wij zijn benieuwd wat dit ebook extra toevoegt. Laten we snel verder kijken.

Wie is Robbert?

Robbert is iemand met enorm veel passie voor reizen en is ook al meerdere keren door Azië gereisd. Hij heeft bijna de hele wereld al wel gezien en heeft een tijd geleden besloten om zijn ervaring te delen met andere mensen. Ook Robbert kent de frustratie wanneer je een reis aan het plannen bent en door de bomen het bos niet meer ziet.

Dit is Robbert

Dat Robbert passie heeft voor reizen en niet alleen naar Azië is wel duidelijk, hij heeft namelijk ook de backpackgidsen voor Autralie en Zuid-Amerika geschreven. We kunnen dus echt wel zeggen dat we te maken hebben met iemand die weet waar hij het over heeft. Robbert verteld ook mooie verhalen op zijn web-site en schrijft ook regelmatig artikelen op zijn backpack blog. Hij reist nog steeds veel en dat vind je ook terug in zijn blogs. Die vinden wij erg leuk om te lezen.

Is Robbert te vertrouwen?

De verhalen van Robbert over reizen zijn natuurlijk erg mooi maar is Robbert te vertrouwen? Kun je veilig een product bij 1 van zijn web-sites bestellen? Daar kunnen wij een volmondig ja op antwoorden. Robbert is iemand die volledig achter zijn product staat en deze boeken geschreven heeft uit eigen ervaring om mensen te helpen. Hij reageert dan ook snel en kundig wanneer wij hem vragen via de e-mail toezenden, iets wat wij altijd erg prettig vinden.

Verder staat alle contact informatie op zijn web-sites zoals het KvK nummer waarmee hij netjes geregistreerd staat. Zijn bedrijf dat de backpack gidsen voor Azië, Australië en Zuid-Amerika uitgeeft heet Information Products en is gevestigd in Goirle. De ervaring die wij met Robbert hebben en alles wat wij over hem hebben gevonden geeft ons een vertrouwd gevoel.

Wat beloofd Robbert?

Het is mooi dat Robbert te vertrouwen is maar wat beloofd hij nou met zijn ebook? Wat kun jij bereiken wanneer jij zijn product hebt doorgelezen? Daar hebben wij ook naar gekeken in deze review over de backpackgids Azië. Uiteraard beloofd Robbert jouw om te helpen met het plannen en uitstippelen van jouw reis/rondreis door Azië. Maar Robbert geeft op zijn sales pagina duidelijk aan wat jij gaat leren in zijn ebook. Hieronder hebben wij deze beloftes voor jouw samengevat in een handig overzicht.

• Jij leert het opstellen van jouw droomroutes stap voor stap
  • Je komt te weten wat er mogelijk is met jouw budget, beschikbare tijd en jouw behoeftes
  • Het voorkomen van valkuilen die horen bij het plannen van routes
  • Tips van Robbert om geld te besparen
  • Jij krijgt per route een overzicht wat de makkelijkste en meest prettige manier van reizen is
  • Je gaat vol vertrouwen en veilig op avontuur
  • Per bestemming krijg je de best passende accommodaties
  • Het besparen van maandenlang rond zoeken op forums voor informatie
  • Je krijg een bron aan inspiratie en energie

Veilig backpakken door Azie

Backpackgids Azië Kopen

Natuurlijk wil jij ook weten wat je precies krijgt voor jouw geld. Daar hebben wij uiteraard ook naar gekeken in deze review over de backpackgids Azië. Het product van Robbert bestaat niet uit 1 boek maar je krijgt 3 boeken met als centraal thema backpacken door Zuidoost-Azië. De boeken richten zich vooral op de bekendste backpack bestemmingen namelijk: Thailand, Cambodja, Laos, Filipijnen, Maleisië, Vietnam, Singapore, Myanmar, India en Indonesië.

Alle boeken uit dit product zijn digitaal, dit betekent dat je ze in PDF formaat aangeleverd krijgt. Dit vinden wij erg handig omdat jij ze dan niet fysiek hoeft mee te nemen maar kunt openen op jouw telefoon, computer/laptop of tablet. Hieronder een overzicht van de 3 boeken die jij kunt verwachten wanneer je dit product zou aanschaffen:

Fantastische routes door Azië:

Het eerste ebook is een boek waarin 90 routes staan uitgestippeld voor jouw, zowel binnen als tussen landen. Het boek geeft jouw een stappenplan om de ideale route uit te stippelen die past bij jouw persoonlijke behoeftes, budget en tijdsduur van jouw vakantie. Het ebook geeft jouw verschillende adviezen over de verblijfsduur, kosten en transportmogelijkheden. Ook staat er per bestemming bij wat je zeker gezien moet hebben.

Veilig backpacken in Azië:

In dit ebook gaat Robbert wat dieper in op de veiligheid van backpacken in Azië. Er zijn zeker een aantal  zaken waar je voor op moet passen wanneer je gaat reizen door Azië. Overal ter wereld zijn er wel mensen die je willen oplichten en Robbert verteld jouw in dit ebook waar je op moet letten. Hij verteld jouw precies op welke scams je moet letten om niet opgelicht te worden. Ook behandeld hij in dit boek waar je op moet letten ten aanzien van jouw gezondheid, hoe voorkom je ziektes.

Het ebook veilig backpackken in Azie

Backpacken in Azië FAQ:

Het derde ebook behandeld een verzameling van de meest belangrijke vragen waar backpackers tegen aanlopen die gaan rondreizen door Azië. Het centrale onderwerp is het plannen van de route en alles wat hierbij komt kijken. Echter worden er ook issues behandeld die niet met de routeplanning te maken hebben. Uiteraard worden er op de vragen en problemen die behandeld worden ook oplossingen geboden maar dat mag duidelijk zijn.

Bonus producten

De 3 bovengenoemde boeken zijn niet de enigste boeken die je krijgt bij aanschaf van dit product. Je krijgt namelijk zoals dat bij veel online producten is een aantal bonus producten. Deze kunnen veel waarde toevoegen maar dat is afhankelijk van de kwaliteit van het product uiteraard. Hieronder hebben wij ook een samenvatting gemaakt van de bonus producten die jij mag verwachten bij aanschaf van dit product.

Tips & Tricks – Om geld te besparen tijdens backpacken in Azië:

In dit ebook krijg je 51 tips hoe je geld kunt besparen wanneer je op rondreis gaat door Azië. De tips hebben onder andere betrekking op accommodatie, transport, eten & drinken en het ondernemen van excursies. Het ebook zit praktisch in elkaar en wij vinden het een mooie toevoeging aan het daadwerkelijke product. Zeker informatie waar je wat aan hebt als je naar Azië gaat reizen.

De Master Checklist:

Wie kent het niet, je gaat bijna op reis en je begint je af te vragen of je alles wel mee hebt genomen. Hiervoor heeft Robbert de Master Checklist geschreven. Een checklist waarbij jij een overzicht krijgt voor zaken die je mee moet nemen in je backpack maar ook zaken die je niet vergeten moet om af te handelen voor je weg gaat.

De Master Checklist

Niet alleen zaken die je mee moet nemen staan erin maar ook bijvoorbeeld wat je een paar weken voor die tijd of 6 maanden voor die tijd moet regelen. Super nuttig ebook vinden wij met ontzettend waardevolle informatie.

Hoe vind ik de juiste accommodatie?:

In dit ebook krijg je een stappenplan hoe jij de beste accommodatie voor jouw verblijf kunt kiezen. Robbert geeft tips waar je op moet letten en hij raad ook hotels aan. De informatie in dit ebook is goed en er worden handige links naar reviews van de hotels op tripadvisor gegeven.

Zeker een toevoeging aan het daadwerkelijk product met veel nuttige en bruikbare informatie voor als je door Azië wilt gaan reizen.

Backpackgids Azië Review

Uiteraard is de waarde en kwaliteit die een product kan leveren ook een belangrijk punt in de reviews van ons. Daarom hebben wij hier ook naar gekeken in deze review over de Backpackgids Azië. Al gelijk na aanschaf van het product kregen wij netjes een e-mail met hierin onze inlog gegevens voor de pagina waar wij de boeken + bonussen konden downloaden.

De 3 boeken die de kern van dit product zijn zitten overzichtelijk en goed doordacht in elkaar. Je krijgt netjes een inhoudsopgave per boek wat Robbert gaat doornemen en dit staat in logische volgorde. De boeken zijn in een goed begrijpbare taal geschreven dus iedereen van elk kennis niveau kan deze boeken lezen. Robbert maakt goed gebruik van afbeeldingen om verhalen die hij verteld kracht bij te zetten, het zijn vaak afbeeldingen uit zijn eigen reizen en dat is super leuk om te zien.

Fantastische routes door Azie

De informatie die Robbert geeft in de boeken zijn leuk om te lezen maar ook ontzettend nuttig en zeer waardevol. Je merkt dat Robbert een rugzak vol ervaring heeft in het reizen en hij deelt dan ook mooie en leuke verhalen in zijn boeken. Hij heeft in zijn boeken overal aan gedacht en het is een erg compleet product. Alle informatie die je nodig hebt voor het goed plannen van een reis door Azië staat in de boeken van Robbert, en wij vinden ze nog eens erg leuk om te lezen ook.

Prijs van de Backpackgids Azië

Natuurlijk is de prijs van een product een grote factor in de beslissing om een product wel of niet aan te schaffen. Daarom hebben we hier ook naar gekeken in deze review over de backpackgids Azië. Robbert vraagt een bedrag van €27,95 om in het bezit te komen van zijn boeken en de bonus producten. Wij vinden dit een ontzettend eerlijke prijs, helemaal als je kijkt wat je ervoor krijgt en de kwaliteit hiervan.

Daarnaast geeft Robbert een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie dus het risico ligt bij hem en niet bij jouw. Is het product niet wat jij ervan verwacht had dan kun jij binnen 30 dagen jouw volledige aankoopbedrag weer terug vragen. Wij vinden dit altijd erg sterk want dat geeft aan dat de verkoper voor 100% achter zijn product staat.

Klant ervaringen met de Backpackgids Azië

De ervaringen van andere klanten die het product reeds hebben aangeschaft vinden wij altijd een belangrijke factor in onze reviews. Daarom hebben wij daar ook naar gekeken in deze review over de backpackgids Azië. De reacties die wij gevonden hebben zijn allemaal erg positief over dit product, iedereen geeft aan dat het plannen van de reis een stuk makkelijker is met deze boeken.

Ook lezen wij vaak dat mensen echt geholpen zijn met de tips die je krijgt voor tijdens je reis en daar doet Robbert het ook voor.

Een 2e reacite op Backpackgids Azie