Beagle Geheimen Review (Frans de Vries)

Hoe goed is deze online Beagle training?

Gemiddelde leestijd: 16 minuten
Het e-boek Beagle Geheimen

Jij zit dus te twijfelen om het e-boek Beagle Geheimen aan te schaffen en weet niet goed of dit e-boek zijn geld waard is? Of misschien ben jij al wel in het bezit van een Beagle en zoekt informatie om te helpen bij de opvoeding. In onze Beagle Geheimen review hebben wij dit e-boek aangeschaft en gekeken of het aan jou verwachtingen kan voldoen.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Frans de Vries? Wat krijg je allemaal voor jou geld? Is Beagle Geheimen jou geld waard? Want het is natuurlijk ontzettend vervelend als je een product aanschaft dat achteraf heel slecht blijkt te zijn. Wij willen kijken of dit product een puppy training kan vervangen.

Inhoudsopgave

Wie is Frans de Vries

Het is goed om eerst stil te staan bij de verkoper van het boek. Wat is zijn achtergrond en waarom heeft hij dit boek geschreven? De verkoper van dit e-boek is Frans de Vries. Op de sales pagina van Beagle Geheimen is te lezen dat Frans ruim 35 jaar ervaring heeft met de opvoeding, training en verzorging van Beagles

Een Beagle pup

Frans vertelt dat zijn kennis en ervaring niet zonder vallen en opstaan is gekomen. Zijn liefde voor dit hondenras is begonnen bij zijn oom. Die had namelijk een Beagle en Frans merkte dat er een hechte band tussen hem en de Beagle ontstond. Frans heeft toen ook besloten om een Beagle aan te schaffen en sindsdien is hij verliefd om dit hondenras.

Maar zoals gezegd verliep dat niet zoals hij had verwacht, de Beagle luisterde absoluut niet naar Frans en hij blafte erg veel. Frans zocht veel informatie en ook veel trainingen gevolgd die volgens hem niet werkten. Hij heeft zich verdiept in de Beagle en uiteindelijk de juiste informatie gevonden om een Beagle op te voeden en te verzorgen. Deze informatie wil Frans met jou delen in zijn e-boek Beagle Geheimen.

Is Frans de Vries te vertrouwen?

Het verhaal dat Frans de Vries over zichzelf verteld op zijn sales pagina is bedoeld om vertrouwen te wekken bij de bezoekers. Frans de Vries is namelijk niet een echt persoon maar een pseudoniem (schuilnaam). Verkopers die een pseudoniem gebruiken zien we wel vaker voorbij komen op het internet en is bedoeld om hun eigen identiteit op het internet te beschermen.

De werkelijke verkoper(s) van dit e-boek is een bedrijf genaamd Blue Sky Marketing dat gevestigd zit in Berkel Enschot. Blue Sky Marketing zijn we al vaker tegen gekomen en zij zijn geen onbekende van ons. In onze review over het Labrador Handboek en onze review over het Handboek voor de Jack Russel kwamen wij ze ook al tegen. Beide producten kregen van ons een ruime voldoende.

Wanneer een verkoper een pseudoniem gebruikt vinden wij dat jammer maar het zegt niets over de kwaliteit van een product. Verder is de support vanuit Blue Sky Marketing ook prima want wanneer wij een vraag mailen krijgen wij hier snel en kundig een antwoord op terug.

Wat beloofd Frans de Vries?

In onze review over Beagle Geheimen staan wij ook stil bij de beloftes van de verkoper. Wat kun jij nou bereiken wanneer jij Beagle Geheimen aanschaft en helemaal doorleest? Want de hulp bij het opvoeden, verzorgen en trainen van jou Beagle is natuurlijk behoorlijk algemeen. Daarom hebben wij de belangrijkste beloftes die Blue Sky Marketing maakt voor jou op een rijtje gezet.

1. Ontdek of een Beagle geschikt is voor jou thuis situatie.
  2. De belangrijkste onderdelen van het succesvol trainen van jou Beagle
  3. Hoe jij het voortdurend blaffen van jou Beagle kunt afleren
  4. Jij leert de 5 meest gemaakte fouten bij het kopen van een Beagle
  5. Wat moet jij doen tijdens de eerste nachten van jou pup?
  6. De simpele methode om jou pup te leren alleen te zijn
  7. Hoe kun jij jou pup het beste opvangen in zijn nieuwe huis?
  8. De aller snelste manier om jou Beagle te trainen
  9. De 4 belangrijkste behoeftes van een Beagle
  10. Hoe je gezondheidsproblemen kunt voorkomen bij Beagles
De geschiedenis van een Beagle

Beagle Geheimen kopen

Wij hebben in onze review over Beagle Geheimen ook gekeken wat jij allemaal krijgt voor je geld. Uiteraard krijg je toegang tot het e-boek Beagle Geheimen die word geleverd in PDF formaat. Dit betekent dat je deze kunt openen op je computer/laptop of telefoon/tablet. Het boek bestaat uit 219 pagina’s en behandeld verschillende hoofdstukken. Hieronder een overzicht van de inhoud van het boek.

1. De Beagle
    1. Geschiedenis
    2. Het uiterlijk van de Beagle
    3. Het karakter van de Beagle
    4. De Beagle – een hond voor jou?
  2. Aanschaffen
    1. Voorbereidingen
    2. Puppy’s van fokkers
    3. Beagles van een asiel
    4. De Beagle en zijn nieuwe huis
  3. Training en opvoeding
    1. De Beagle puppy
    2. Zindelijkheidstraining
    3. Algemene opvoeding en training
    4. Veel voorkomende gedragsproblemen
    5. Uitdagingen
    6. Spelletjes en opvoeding
  4. Leven met een Beagle
    1. De dagelijkse routine
    2. Voeding
    3. Verzorging
    4. Ziekten en plagen
  5. De oudere Beagle
    1. De gouden jaren
    2. Gezondheid
    3. Veelgestelde vragen
  6. Conclusie
Het voorwoord van Beagle Geheimen

Bonus producten

Zoals wij dat wel vaker voorbij zien komen ontvang je ook een aantal bonus producten bij de aanschaf van Beagle Geheimen. Zo proberen verkopers de verkoopdeal interessanter te maken voor de bezoekers. Dit betekent zeker niet dat de bonus producten geen waarde toevoegen, in tegendeel. In deze review over Beagle Geheimen hebben we natuurlijk ook gekeken naar de bonus producten waar je op mag rekenen.

Succesvolle tips voor de verzorging en training van je puppy

In dit e-boek dat 26 pagina’s telt krijg je van allerlei tips die jou helpen bij de verzorging van een Beagle pup. Allerlei praktische zaken komen langs zoals vaccinaties, waar je op moet letten bij het kopen van een pup. Ook leer je wat jij aan moet schaffen voor je een pup gaat kopen zoals bijvoorbeeld een halsband etc. Zeer praktisch boek met korte maar nuttige tips.

Baas over je eigen Beagle

Hoe neem jij de leiding over jou Beagle en zorg je ervoor dat de hond jou gaat zien als de Alfa? Dat ga je leren in dit 27 pagina tellende e-boek. Veel voorkomende fouten worden hierin behandeld en hoe je daarmee om kunt gaan. Ook dit bonus e-boek is zeker een aanrader om door te nemen en kan jou helpen om zoals de titel al zegt, baas te worden over jou hond.

Honden training geheimen

Op de sales pagina doet Blue Sky Marketing jou geloven dat er in dit e-boek van allerlei geheime informatie staat die alleen hondentrainers zouden weten. Dat is wellicht wat overdreven maar je krijgt wel veel nuttige en praktische informatie die jou kunnen helpen. Wij vinden het eigenlijk een handboek/samenvatting van het daadwerkelijke product. Het e-boek telt 32 pagina’s.

Het bonus e-boek Honden Training Geheimen

Je Beagle laten komen op commando

Zoals de titel van dit 15 pagina tellende e-boek al verklapt leer je hoe jij jou Beagle kunt laten komen op commando. Er is niets vervelender wanneer jij je hond wil roepen maar hij gewoon niet luistert en alleen maar verder loopt. In 8 simpele stappen leer je om jou hond wel te laten luisteren als jij hem/haar roept. Dit e-boek bestaat uit 15 pagina’s.

101 manieren om snel het gedrag van je hond te verbeteren

Dit e-boek is een bonus die niet op de sales pagina vermeld staat maar welke als een extraatje is toegevoegd. Ook hier verklapt de titel van het boek eigenlijk alles. Je krijgt 101 simpele maar duidelijke tips die jou helpen om het gedrag van je hond te verbeteren. Ontzettend praktisch opgezet en tips die je gelijk kunt toepassen. Vaak gaat het om kleine simpele tips.

Beagle Geheimen Review

Wij hebben in onze review over Beagle Geheimen natuurlijk ook gekeken naar de waarde en kwaliteit van dit product. Gelijk na aanschaf van het product ontvingen wij netjes een e-mail met alle instructies om het e-boek te downloaden. Hier vind je uiteraard ook alle bonus producten die wij hierboven behandeld hebben. Net als de bonus producten ziet het e-boek er zeer netjes en verzorgd uit met een duidelijke inhoudsopgave.

Het boek is in een zeer begrijpbare taal geschreven en er word goed gebruik gemaakt van afbeeldingen, wij vinden dat dit het lezen altijd wat interessanter maakt. Je krijgt veel leuke informatie over de Beagle zoals de geschiedenis en alle eigenschappen van het uiterlijk. Ook het karakter van de Beagle word uitgebreid omschreven. Naast de leuke weetjes krijg je ook zeer nuttige informatie die jou helpen om te kijken of een Beagle bij jou past.

Beagle Geheimen informatie over een puppy

Maar het grootste gedeelte van dit boek behandeld gelukkig alle denkbare zaken die komen kijken bij het opvoeden, verzorgen en trainen van een Beagle. Het is ontzettend compleet en alles word zeer duidelijk toegelicht. Je merkt dat er veel kennis en ervaring achter zit en dat dit boek geschreven is door iemand die weet waar hij/zij het over heeft. Het feit dat Frans de Vries een pseudoniem is doet dus niets af aan de kwaliteit van dit product.

Klant ervaringen met Beagle Geheimen

Uiteraard kijken wij in deze review over Beagle Geheimen ook naar wat andere klanten vinden van dit product. Je kunt namelijk een redelijk goed beeld van een product krijgen door ook te lezen wat anderen er over vertellen. Er zijn gelukkig genoeg klanten reacties te vinden over Beagle Geheimen. En wij vinden het zeer fijn dat de reacties die wij hebben gevonden allemaal zeer enthousiast waren over dit product.

De meeste mensen delen dezelfde mening als ons dat het product zeer compleet is en goede informatie geeft. Ook lezen we meerdere malen dat mensen dit e-boek hebben gebruikt ter vervanging van een puppy cursus. Hieronder vind je een aantal van de reacties die wij hebben gevonden.