Review: Border Collie Geheimen (Henk Bakker) – Jij ook een lieve hond?

Het e-boek Border Collie GeheimenHeb jij een Border Collie gekocht of wil jij er één aanschaffen en wil jij meer weten hoe jij deze mooie honden verantwoord kunt opvoeden? Hier heeft Henk Bakker een e-boek voor ontwikkeld die jouw helpt bij het verzorgen, trainen en opvoeden van jouw Border Collie. In deze review over Border Collie Geheimen kijken wij voor jouw hoe goed dit product daadwerkelijk is.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals : Wie is Henk Bakker? Wat krijg ik allemaal bij aanschaf van Border Collie Geheimen? Krijg ik waar voor mijn geld? Wij zoeken voor jouw uit of dit e-boek zijn geld waard is. Want niets is vervelender om een product aan te schaffen dat vervolgens niet zo goed blijkt te zijn. Laten we snel verder kijken.

Wie is Henk Bakker?

Op de web-site van Border Collie Geheimen is te lezen dat Henk Bakker al ruim 25 jaar ervaring heeft in het trainen, opvoeden en verzorgen van border collies. Zijn ervaring heeft hij wel moeten leren met vallen en opstaan. Zijn voorliefde voor Border Collie’s ontdekte hij door zijn buren. Deze hadden een Border Collie en Henk merkte dat er een speciale band ontstond tussen hem en de hond. Sindsdien is hij verkocht aan deze honden.

Dit is Henk Bakker

Bij de aanschaf van zijn eerste Border Collie deed Henk Bakker zo’n beetje alles fout geeft hij aan. Hij behandelde deze hond als zijn eigen kind en probeerde hem met veel liefde groot te brengen. Toch had zijn eerste Border Collie vervelende gedragsproblemen. Toen is Henk Bakker zich gaan verdiepen in het opvoeden, trainen en verzorgen van deze honden. En uit al zijn ervaring heeft hij dit e-boek ontwikkeld, om andere mensen te helpen en zo mensen te behoeden voor de fouten die hij heeft gemaakt.

Is Henk Bakker te vertrouwen?

Bovenstaand verhaal kan jouw wellicht bekend voorkomen als jij één van onze reviews hebt gelezen over het opvoeden van honden. Dit zelfde verhaal kwamen wij namelijk ook tegen in bijvoorbeeld onze review over Labradoodle Geheimen. Henk Bakker is namelijk een fictief persoon die gebruikt word als gezicht van dit product. Door een persoonlijk verhaal eraan toe te voegen probeert de uitgever een band te scheppen tussen koper en verkoper.

De uitgever van dit e-boek is Blue Sky Marketing en wij zien wel vaker dat er een fictief persoon word gebruikt als gezicht van een product. Dit zegt verder niets over de kwaliteit van een product, dit is alleen een keuze van de uitgever. Echter zien wij wel liever een daadwerkelijk persoon als verkoper, dit geeft ons altijd iets meer vertrouwen.

Wat beloofd Henk Bakker?

Natuurlijk hebben wij in deze review over Border Collie Geheimen ook gekeken naar wat Henk Bakker (Blue Sky Marketing) allemaal beloofd. Wat kun jij nou bereiken met de opvoeding van jouw Border Collie als je dit product zou aanschaffen. Henk Bakker geeft allereerst aan dat hij een dierenarts en twee erkende fokkers heeft geïnterviewd om er zeker van te zijn dat zijn informatie klopt. Hieronder een samenvatting van de beloftes die Henk maakt.

Een deel uit het boek Border Collie Geheimen

• Ontdek of een Border Collie geschikt is voor jouw en jouw familie. Dit kan een hoop problemen voorkomen.
  • Jij leert het belangrijkste onderdeel in het succesvol trainen van jouw Border Collie.
  • Ook ontdek jij waarom jouw Border Collie opspringt en urenlang blaft als je weg bent, en uiteraard hoe je dit kunt voorkomen.
  • Henk legt jouw uit hoe je op een veilige manier de pup voor de eerste keer met jouw familie in contact brengt.
  • Je leert hoe jij de pup het beste kunt opvangen in zijn nieuwe huis en wat je het beste kunt doen tijdens de eerste nacht.
  • Ook leer jij de snelste manier om jouw Border Collie te trainen.
  • Ontdek de meest voorkomende gezondheidsproblemen bij Border Collies en hoe jij deze kunt voorkomen.
  • Je krijgt een volledige lijst wat je allemaal moet kopen voordat jij de pup voor het eerst mee naar huis neemt.
  • Jij leert de 4 belangrijkste behoeftes van jouw Border Collie en hoe jij hieraan tegemoet kan komen.

Border Collie Geheimen kopen

Uiteraard hebben wij in deze review over Border Collie geheimen ook gekeken wat jij allemaal krijgt wanneer je dit product zou aanschaffen. Natuurlijk krijg jij toegang tot het e-boek waarin jij begeleid word met de training, opvoeding en verzorging van jouw Border Collie. Maar bij aanschaf van dit product krijg je ook toegang tot een aantal bonus producten. Hieronder zetten wij deze bonus producten even op een rijtje voor jouw.

Bonus 1: Succesvolle tips voor de verzorging en training van je puppy

In dit 18 pagina tellende e-boek krijg jij alle informatie en tips wat je wel en niet moet doen bij de verzorging en training van jouw puppy. Ook krijg je tips voor het uitzoeken van jouw puppy zodat jij de hond koopt die bij jouw en jouw familie past. Een zeer nuttige bonus vinden wij.

Bonus 2: Baas over je eigen Border Collie

Dit is een e-boek van 36 pagina’s waarin Henk Bakker jouw wil leren hoe jij de baas word over jouw Border Collie. Hier staan ontzettend veel nuttige tips in en zeker een waardevolle toevoeging aan het product.

Het e-boek Baas over jouw eigen Border Collie

Bonus 3: Honden training geheimen

In dit e-boek van 27 pagina’s geeft Henk jouw een stappenplan om jou hond beter te leren begrijpen. Hij wil jouw laten zien hoe je op een positieve manier honden kunt trainen. Uiteindelijk zul jij hier een simpel stappenplan aan over houden.

Bonus 4: Je Border Collie laten komen op commando

Zoals de titel van dit e-boek al zegt leer jij in dit 16 pagina tellende e-boek hoe jij jouw Border Collie kan laten terug komen op commando. Je krijgt nuttige informatie en tips, het boek is vooral praktijk gericht geschreven.

Bonus 5: 101 manieren om snel het gedrag van jouw hond te verbeteren

Dit 21 pagina tellende e-boek staat niet op de sales pagina vermeld en is nog eens een extra bonus. Je krijgt in dit boek 101 korte en praktische tips die jouw helpen om het gedrag van jouw hond te verbeteren.

Border Collie Geheimen review

Ook is er natuurlijk gekeken in deze review over Border Collie geheimen hoe goed het daadwerkelijke e-boek is. Bijna gelijk na aanschaf krijg jij een e-mail met de pagina waar je het e-boek kunt downloaden, hier staan ook alle bonus producten. Je begint het e-boek met informatie over het ras de Border Collie.

Border Collie Geheimen voeding

Daarna word er gekeken of een Border Collie voor jouw en de gezinssituatie de geschikte hond is. Vervolgens krijg je alle informatie en tips die jij nodig hebt voor het trainen, opvoeden en verzorgen van jouw Border Collie. Het e-boek is ontzettend compleet en wij krijgen het gevoel dat echt overal aan gedacht is. Van hoe jij een goede fokker uitzoekt tot het afleren van bedelen aan tafel, alles komt voorbij.

Het e-boek is erg praktisch en in begrijpbare taal geschreven zodat jij de theorie die behandeld word ook goed in de praktijk kunt brengen. Je merkt ondanks dat Henk Bakker een pseudoniem (schuilnaam) is er wel ontzettend veel kennis en ervaring achter dit e-boek schuilt. Je leest er prettig doorheen en de theorie en tips komen op ons over als erg geloofwaardig.

De prijs van Border Collie Geheimen

Natuurlijk is er ook gekeken in deze review over Border Collie geheimen naar de prijs die je moet betalen voor dit product. Voor veel mensen is dit namelijk de reden om een product wel of niet aan te schaffen. Blue Sky Marketing vraagt een bedrag van €37,- voor het e-boek Border Collie geheimen en alle bonussen.

Wij vinden dit een eerlijke prijs voor een zeer compleet product. Veel mensen gaan naar puppy cursus of honden training toe. Wij zijn ervan overtuigd dat dit niet nodig is als je het e-boek Border Collie geheimen toe zou passen. Daarnaast geeft de uitgever een niet-goed-geld-terug garantie van 60 dagen. Dit betekent dat wanneer jij niet tevreden bent met het product jij binnen 60 dagen het volledige aankoop bedrag kunt terug vragen. Het risico ligt dus bij de verkoper en niet bij jouw.

Klant ervaringen met Border Collie Geheimen

Een goede graad meter voor de kwaliteit van een product vinden wij altijd wat andere klanten van het product zeggen. Wanneer wij gaan zoeken op het internet vinden wij voldoende goede reacties van mensen die dit e-boek gebruikt hebben voor hun Border Collie. Verschillende ervaringen worden gedeeld en iedereen heeft baat gehad bij de tips uit het e-boek. Veel van de gevonden reacties komen van Facebook en dus erg betrouwbaar. Hieronder een greep uit een aantal van deze reacties.

Een klant ervaring van Border Collie Geheimen

Een 2e klant ervaring van Border Collie Geheimen

Een 3e klant ervaring van Border Collie Geheimen