Chihuahua Handboek Review (Peter Plasman) – Beste online honden training?

Het Chihuahua HandboekJij zit er dus over na te denken om een Chihuahua aan te schaffen? Of wellicht bezit jij al wel 1 van deze mooie honden. En jij wilt graag weten of jij met behulp van dit e-book wellicht jouw Chihuahua kunt trainen, opvoeden en verzorgen. Daar ga ik tenminste vanuit als jij op deze pagina terecht bent gekomen. In deze review over het Chihuahua Handboek gaan wij voor jouw kijken of dit e-book doet wat het beloofd.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Peter Plasman? Wat krijg jij allemaal bij aanschaf van dit product? Is het Chihuahua Handboek jouw geld waard? Er zijn online veel producten en mensen te vinden die beweren jouw te kunnen helpen, echter gaat het vaak om mooie praatjes en weinig kwaliteit. Daarom hebben wij voor jouw dit product aangeschaft en gekeken of dit product wel doet wat het beloofd.

Wie is Peter Plasman?

Natuurlijk is het belangrijk om te kijken wie de man achter het product is en of hij te vertrouwen is. Daar hebben wij als eerste onderzoek naar gedaan in deze review over het Chihuahua Handboek. Op de website is te lezen dat Peter Plasman de schrijver is van dit boek en dat hij al ruim 25 jaar ervaring heeft in het trainen, opvoeden en verzorgen van chihuahua’s. Dit heeft hij geleerd met vallen en opstaan schrijft hij.

Dit is Peter Plasman

Via zijn buren ontdekte hij zijn voorliefde voor deze honden. Deze hadden een langharige chihuahua en Peter was gelijk verkocht aan deze hond. Bij de aanschaf van zijn allereerste chihuahua deed Peter echter alles fout geeft hij aan. Zijn eerste hond had vervelende gedragsproblemen, hij luisterde niet naar Peter en blafte constant. Peter offerde vervolgens een groot deel van zijn vrije tijd op om alles te weten te komen over chihuahua’s.

Tegenwoordig is Peter dus naar eigen zeggen een expert op het gebied van chihuahua’s en deze kennis wilde hij met jouw delen. Daarom heeft hij het Chihuahua Handboek geschreven, om mensen verder te helpen met de training, verzorging en opvoeding van deze honden.

Is Peter Plasman te vertrouwen?

Het verhaal dat Peter op zijn sales pagina verteld geeft je een vertrouwd gevoel, je voelt een verbondenheid. Echter zijn wij ervan overtuigd dat Peter Plasman een pseudoniem (schuilnaam) is om zijn identiteit op het internet te beschermen. Het verhaal dat hij verteld hoeft niet perse gelogen te zijn, maar kan ook bedoeld zijn om juist die verbondenheid te creëren, een vertrouwd gevoel. Op de sales pagina staat wel netjes de contact informatie zoals bijvoorbeeld het KvK nummer.

Als we daarop inzoomen is te lezen dat het product Chihuahua Handboek is uitgegeven door Blue Sky Marketing. Dit is voor ons zeker geen onbekende en zijn wij al vaker tegen gekomen bij boeken over het opvoeden, trainen en verzorgen van verschillende honden rassen. Dat Peter Plasman een pseudoniem is zegt overigens niets over de kwaliteit van dit product. Onze ervaring met de boeken van Blue Sky Marketing is goed en daarom hebben wij ook goede hoop voor dit e-boek. In onze volgende reviews zijn wij al eerder in contact gekomen met Blue Sky Marketing.

1. Labrador Handboek Review
  2. Labradoodle Geheimen Review
  3. Border Collie Geheimen Review
  4. Complete handboek voor de Jack Russel Review
  5. Complete handboek voor de Franse Bulldog Review
  6. Golden Retriever Geheimen Review

Wat beloofd Peter Plasman?

Ook is het goed om stil te staan bij de beloftes die Blue Sky Marketing doet. Wat kun jij nou bereiken wanneer je alles wat in het boek beschreven staat gaat toepassen? Natuurlijk ga je alles leren over het trainen, verzorgen en opvoeden van een chihuahua. Maar dat is vrij algemeen en het is goed om  hier wat verder op in te zoomen. Hieronder hebben wij de belangrijkste beloftes van Blue Sky Marketing voor jouw samengevat:

• Jij gaat leren hoe je op de juiste manier een chichuahua moet belonen en corrigeren
  • Hoe jij jouw chihuahua moet voeren om gezondheidsproblemen te voorkomen
  • Alles over de raskenmerken van de chihuahua
  • Hoe jij de eerste nachten met een pup kunt doorkomen
  • De belangrijkste regel bij het zindelijk maken van je pup en hoe jij dit snel voor elkaar kunt krijgen
  • Hoe jij de 5 meest gemaakte fouten kunt voorkomen
  • Ontdek of een chihuahua geschikt is voor jouw en je familie
  • Waar je op moet letten bij het kopen van een chihuahua pup
  • Complete lijst van wat je allemaal moet kopen voordat jij jouw pup mee neemt naar huis
  • De snelste manier om je chihuahua te trainen

Geschiedenis van de Chihuahua

Chihuahua Handboek Kopen

Natuurlijk wil je ook weten waar je op kunt rekenen wanneer je dit boek gaat aanschaffen. Daarom hebben wij hier ook naar gekeken in deze review over het Chihuahua Handboek. Uiteraard ga jij alles leren over de verzorging, training en opvoeding van een chihuahua, dit is niets nieuws. Het boek waar jij toegang toe krijgt is een e-book, dit betekent dat het in PDF formaat word aangeleverd. Zo kun jij overal ter wereld dit boek openen op een computer, laptop of telefoon/tablet.

Hieronder hebben wij voor jouw de inhoudsopgave samengevat zodat je een idee krijgt wat je kunt verwachten en wat er allemaal behandeld gaat worden:

1. Inleiding
  2. Geschiedenis van de chihuahua
  3. Innerlijk en uiterlijk
  4. De aanschaf
  5. Welkom thuis
  6. Je chihuahua ophalen bij de fokker
  7. Een zindelijke chihuahua
  8. Tijd voor training
  9. Ongewenst gedrag voorkomen en afleren
  10. Etenstijd
  11. Uiterlijke verzorging
  12. Gezondheid
  13. Voortplanting bij de chihuahua
  14. Nawoord
  15. Belangrijke en interessante websites
  16. Colofoon

Bonus boeken bij het chihuahua handboek

Zoals dat vaak het geval is bij online producten en diensten krijg je ook een aantal bonus producten/boeken. Onze ervaring met de bonus producten van Blue Sky Marketing is goed. Vaak leveren deze veel extra waarde en informatie als toevoeging van het daadwerkelijke product. Hieronder een samenvatting van de producten waar jij ook op kunt rekenen bij aanschaf van het Chihuahua Handboek.

Succesvolle tips voor de verzorging en training van je puppy

Het eerste bonus boek zoomt wat dieper in op het verzorgen en trainen van chihuahua pup. Je krijgt veel tips waar je aan moet denken bij de verzorging van een pup maar ook waar je op moet letten bij de aanschaf van een pup. Zeer nuttige informatie waar je veel aan zult hebben wanneer je een pup wilt aanschaffen. Zeker een boek om te lezen voordat je een pup gaat aanschaffen.

Tips voor de verzorging van je puppy

Je hond laten komen op commando

De titel “says it all”, dit boek geeft jouw tips en tricks hoe jij ervoor kunt zorgen dat jouw hond terug komt wanneer je hem roept. Het e-boek telt 12 pagina’s en omvat simpele maar belangrijke informatie. Als je het leest zul je denken dat het logisch is.

Je hond de baas

Dit 29 pagina tellende e-book gaat jouw leren hoe je probleemgedrag van jouw chihuahua kunt oplossen. Je krijgt veel informatie om te begrijpen waarom chihuahua’s zich op een bepaalde manier gedragen. Zeer nuttige informatie om jouw hond beter te leren begrijpen.

Honden training geheimen

Dit is een 27 pagina tellen e-book en gaat jouw volgens Blue Sky Marketing de geheimen van professionele hondentrainers leren. Het komt er op neer dat je nog meer waardevolle en nuttige tips krijgt die je kunt toepassen bij het trainen, verzorgen en opvoeden van jouw chihuahua. Zeker een interessant boek.

Chihuahua Handboek Review

Uiteraard hebben wij in deze review over het Chihuahua Handboek ook gekeken naar de waarde en kwaliteit van het product. Gelijk na aanschaf van het boek kregen wij netjes een e-mail met daarin de download instructies van het Chihuahua Handboek en de bonus producten die erbij horen. Het e-boek ziet er verzorgd en netjes uit en is ook prettig om doorheen te lezen, alleen zijn sommige alinea’s net iets te lang.

De informatie die in het e-boek staat is zeer compleet en overal is aan gedacht. Van het kopen van een puppy tot het opvoeden en trainen van een volwassen Chihuahua. Het boek is in een begrijpbare taal geschreven waardoor het boek toegankelijk is voor iedereen. De tips en tricks die je krijgt in dit boek zijn waardevol en kunnen mensen zeker helpen bij het opvoeden, verzorgen en trainen van hun chihuahua.

Ondanks dat Peter Plasman een pseudoniem (schuilnaam) is merk je wel dat er veel kennis en ervaring schuilt gaat achter dit e-boek. Alles wat wij lezen geloven wij en dat maakt ook dit product van Blue Sky Marketing tot een goed en betrouwbaar product.

Een actieplan uit het Chihuahua Handboek

Klant ervaringen met het Chihuahua Handboek

Wij vinden de ervaring van andere klanten altijd een belangrijk punt in onze reviews. Daarom hebben wij hier uiteraard ook naar gekeken in deze review over het Chihuahua Handboek. Het zoeken naar klant ervaringen over dit product was lastig, we konden niet heel veel reacties over dit product vinden. De reacties die wij vonden waren gelukkig wel positief en deze mensen gaven aan dat ze geholpen waren met de informatie uit dit boek. Gelukkig dus geen negatieve reacties.

De prijs van het Chihuahua Handboek

Natuurlijk is de prijs voor veel mensen ook een belangrijke factor of ze een product wel of niet aanschaffen. Hier is zoals je van ons mag verwachten ook naar gekeken in deze review over het Chihuahua Handboek. Blue Sky Marketing vraagt een bedrag van €37,- om in het bezit te komen van dit boek en de bonus producten. Wij vinden dit een goede en eerlijke prijs als je kijkt naar wat jij krijgt voor jouw geld.

Daarnaast geeft Blue Sky Marketing ook een 60 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Ben jij dus niet tevreden over de kwaliteit van het product dan kun jij binnen 60 dagen het volledige aankoopbedrag terug vragen. Het risico ligt dus volledig bij de verkoper en niet bij jouw.

Onze conclusie over het Chihuahua Handboek

Voordelen van het Chihuahua Handboek:

• Veel goede informatie over het opvoeden van een Chihuahua
  • Goede extra bonus boeken
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding
  • Niet-goed-geld-terug garantie
  • Boek is in begrijpbare taal geschreven

Nadelen van het Chihuahua Handboek:

• Peter Plasman is een pseudoniem (Schuilnaam)

Zoals al eerder aangegeven is Blue Sky Marketing geen onbekende van ons, we hebben al meer reviews geschreven over boeken van hen. En ook deze keer stellen ze ons niet teleur, het Chihuahua Handboek is een prima boek met veel goede informatie over het opvoeden, verzorgen en trainen van deze honden. Je word stap voor stap begeleid in dit proces en overal is aan gedacht.

Al voor dat jij de hond hebt gekocht word je al geholpen. Zo krijg je informatie wat je alvast in huis moet hebben en welke vragen je de fokker moet stellen. Ook de verzorging van de Chihuahua en heel veel nuttige ras kenmerken komen langs. Het boek is in een zeer begrijpbare taal geschreven waardoor het boek voor iedereen toegankelijk is. Het enigste is dat sommige alinea’s wat lang zijn waardoor het soms wat minder prettig leest, maar dit is zeer minimaal.

Zoals we dat bij Blue Sky Marketing gewend zijn is de schrijver Peter Plasman een pseudoniem (schuilnaam). Dit gebeurd wel vaker met online producten of diensten en doen ze vaak om de identiteit op het internet te beschermen. Dit doet echter niets af aan de kwaliteit waar dit product voor staat. Je merkt ondanks dat Peter Plasman een pseudoniem is dat er veel kennis en ervaring achter dit boek schuil gaat.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit boek mensen kan helpen bij het verzorgen, opvoeden en trainen van een chihuahua. Een puppy cursus kost vaak veel geld en met de informatie uit dit boek kun jij dit besparen. Daarnaast geeft Blue Sky Marketing een niet-goed-geld-terug garantie van 60 dagen. Het risico ligt dus niet bij jouw.

Chihuahua Handboek
Review door Patrick op 04-04-2020