Review: Complete handboek voor de Jack Russell – Leer je hond kennen

Het e-boek complete handboek voor de Jack RusselWie kent dit hondenras niet? Dat kleine schattige hondje de Jack Russell heeft behoorlijk wat Naams bekendheid in Nederland. Maar de opvoeding, verzorging en de training van de Jack Russel is enorm belangrijk, anders heb je kans op een erg fel hondje. Daar heeft Jan Kramer een product voor op de markt gebracht om jouw mee te helpen. In deze review over het complete handboek voor de Jack Russell gaan wij kijken hoe goed dit product is.

Wij willen voor jouw antwoord geven op vragen zoals: Wie is Jan Kramer? Wat krijg je allemaal bij aanschaf van dit product? Is dit product jouw geld waard? Er zijn natuurlijk genoeg producten/trainingen te krijgen over het opvoeden van een hond, laten we daarom snel kijken of dit e-boek jouw geld waard is. Want het is enorm jammer van jouw geld als blijkt dat dit product niet levert wat het beloofd.

Wie is Jan Kramer?

Op de website van dit product is te lezen dat Jan Kramer al ruim 35 jaar ervaring heeft met het trainen, opvoeden en verzorgen van Jack Russells. Hij ontdekte zijn voorliefde voor deze honden via zijn oom, deze had een Jack Russell. Jan merkte gelijk dat er een hechte band ontstond tussen hem en de Jack Russel. Sindsdien is Jan helemaal verliefd op deze honden.

Dit is Jan Kramer

De verzorging en opvoeding van zijn eigen eerste Jack Russell genaamd Boy ging niet zonder fouten. Jan geeft aan dat hij werkelijk alles verkeerd deed en dat Boy vervelende gedragsproblemen had. Jan probeerde Boy met veel liefde op te voeden maar toch blafte hij onophoudelijk. Hij wil andere mensen helpen om deze fouten te voorkomen en daarom heeft Jan dit boek geschreven.

Is Jan Kramer te vertrouwen?

Bovenstaand verhaal over Jan Kramer kan jouw wellicht bekend voorkomen uit onze review over Border Collie Geheimen of uit onze review over Labradoodle Geheimen. Jan Kramer is namelijk een fictief persoon die verzonnen is om als gezicht van het product te functioneren. Bovenstaand verhaal gebruiken de verkopers ook in andere producten. Je ziet dat dit wel vaker gebeurd bij online producten.

De verkoper(s) van dit e-boek is Blue Sky Marketing, dit is een bedrijfje dat gevestigd zit in Berkel-Enschot. Dat zij niet de werkelijke naam gebruiken maar een fictief persoon neer zetten als verkoper van dit product vinden wij jammer. Echter zegt dit natuurlijk helemaal niets over de kwaliteit van dit product. Blue Sky Marketing zal dit uit privacy redenen hebben gedaan om hun eigen identiteit te beschermen.

Wat beloofd Jan Kramer?

Dat Blue Sky Marketing een e-boek heeft geschreven dat jouw helpt met het opvoeden, trainen en verzorgen van jouw Jack Russell is natuurlijk mooi. Maar wat beloven zij nou precies? Waar gaan zij jouw mee helpen en wat bereik jij volgens hen na het volgen van dit boek. Daar hebben wij in deze review over het complete handboek voor de Jack Russell beter naar gekeken. De volgende punten beloofd Jan kramer die jij zult bereiken na het doornemen van zijn e-boek.

Het complete handboek voor de Jack Russell uiterlijk

• Jij ontdekt of een Jack Russell geschikt is voor jouw en jouw familie.
  • Het belangrijkste onderdeel om een Jack Russell succesvol te trainen.
  • Hoe jij kunt voorkomen dat een Jack Russell urenlang blaft.
  • Op welke manier jij de Jack Russell op een veilige manier voor de eerste keer kunt laten kennismaken met jouw familie.
  • Een eenvoudige methode om jouw pup te leren om alleen te zijn.
  • De snelste methode om jouw Jack Russell te trainen.
  • Ontdek hoe jij de meest voorkomende gezondheidsproblemen van een Jack Russell kunt voorkomen.
  • Welke vragen jij een fokker moet stellen.
  • Hoe jij de eerste nachten met jouw pup goed kunt doorkomen.
  • De belangrijkste regel om jouw pup zo snel mogelijk zindelijk te maken

Het complete handboek voor de Jack Russell kopen

Natuurlijk is het belangrijk om te weten wat je krijgt wanneer je een product aanschaft. Daarom hebben wij in deze review over het complete handboek voor de Jack Russell daar ook naar gekeken. Uiteraard krijg jij toegang tot het e-boek dat bestaat uit 192 pagina’s waarin jij alles leert over het opvoeden, verzorgen en trainen van jouw Jack Russell. Maar zoals bij veel online producten krijg je er een aantal bonus producten bij. Hieronder de samenvatting van deze producten.

Bonus 1: Succesvolle tips voor de verzorging en training van je puppy

In dit 25 pagina tellende e-boek leer jij alles wat je moet weten om jouw nieuwe puppy te verzorgen en te trainen. Alles word kort en krachtig uitgelegd en er komen veel punten voorbij waar je wellicht niet gelijk aan zou denken. Een mooi bonus product om er bij te houden als handboek wanneer de jij de nieuwe pup eenmaal in huis hebt.

Bonus 2: Honden Training Geheimen

Honden training geheimen is een e-boek dat 31 pagina’s telt. In dit boek leer je hoe jij jouw Jack Russell op een positieve manier kunt trainen. Je krijgt een stappenplan om jouw Jack Russell beter te leren begrijpen. Ook dit vinden wij een zeer goed bonus e-boek dat zeker veel bijdraagt aan de kwaliteit van het product.

Het e-boek honden training geheimen

Bonus 3: Baas over je eigen Jack Russell

Dit is een e-boek dat 35 pagina’s telt en waar jij leert om stap voor stap het probleemgedrag bij jouw Jack Russell voor altijd kunt oplossen. Je leert hoe jij de baas over de hond word en daardoor de hond jouw ook als de leider ziet. Ook dit bonus boekje is ontzettend nuttig en staat veel goede informatie in.

Bonus 4: 8 simpele technieken om je hond te leren komen op commando

Zoals de titel van dit e-boek al verklapt leer jij hoe je op een goede manier jouw Jack Russell kunt laten komen wanneer je hem roept. Dit is een e-boek dat bestaat uit 14 pagina’s en geeft simpele en voor de hand liggende tips.

Bonus 5: 101 manieren om snel het gedrag van je Jack Russell te verbeteren

Ook hier verklapt de titel al waar dit e-boek over gaat. Je krijgt 101 snelle en simpele tips om het gedrag van jouw Jack Russell te verbeteren. Dit bonus product staat niet op de sales pagina en is een extra bonus zoals de verkoper het noemt. Het e-boek bestaat uit 18 pagina’s en is een mooie toevoeging.

Het complete handboek voor de Jack Russell review

Uiteraard hebben wij ook het product aangeschaft om een goede en eerlijke review te kunnen schrijven. Gelijk na de aanschaf van het product krijg je een e-mail met daarin de link naar de web-pagina waar je het product en alles bonussen kunt downloaden. Wij vinden dat het e-boek prettig in elkaar zit met een goede en duidelijke opbouw. Daar heeft Blue Sky Marketing goed over nagedacht.

Je begint met een stukje geschiedenis van de Jack Russell en je leert waar jij op moet letten als je een Jack Russell wilt kopen. Daarna komen alle onderwerpen langs voor het verzorgen, trainen en opvoeden van een Jack Russell. In het boek word er slim gebruik gemaakt van de grafische vormgeving, de afbeeldingen zijn een leuke toevoeging en onderbreking van de theorie.

Het complete handboek voor de Jack Russell gewicht

De theorie in dit boek is in een zeer begrijpbare taal geschreven en het zijn geen lang stukken tekst waar je doorheen moet. Alles word kort en krachtig uitgelegd en de informatie die je krijgt voelt als zeer compleet voor ons. Alle onderwerpen worden behandeld en wij waren verrast aan hoeveel zaken je eigenlijk moet denken bij de opvoeding van een hond.

Dit e-boek voelt voor ons als een zeer compleet product met eerlijke informatie.

De prijs van Het complete handboek voor de Jack Russell

Natuurlijk is de prijs van een product zeer bepalend of je iets wel of niet aanschaft. Vandaar dat we hier ook naar gekeken hebben in deze review over het complete handboek voor de Jack Russell. Blue Sky Marketing vraagt een bedrag van €37,- om in het bezit te komen van dit product en al haar bonussen. Dit vinden wij een eerlijke en goede prijs als je kijkt naar de kwaliteit.

Je krijgt enorm veel waarde aangeboden en je krijgt ook nog eens goede bonus producten. Daarom vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Helemaal als je weet dat er een 60 dagen niet-goed-geld-terug garantie geld voor dit product. Mocht jij binnen deze 60 dagen niet tevreden zijn dan kun jij gewoon je geld terug vragen. Het risico ligt dus niet bij jouw.

Klant ervaringen met het complete handboek voor de Jack Russell

Wij hebben uiteraard ook gekeken naar wat andere mensen schrijven/vinden van het complete handboek voor de Jack Russell. Echter toen wij gingen zoeken op het internet kwamen wij geen reacties tegen, iets wat wij natuurlijk erg jammer vinden. Dit betekent niet dat het product helemaal niet gekocht word of dat de kwaliteit niet goed is. Alleen hebben mensen niet de moeite genomen om hun ervaring te delen op het internet.

Wij zien natuurlijk liever dat er veel reacties te vinden zijn die onze mening over een product kracht kunnen bij zetten. Maar in het geval van dit product is dat dus helaas niet mogelijk.

Eindoordeel over Het complete handboek voor de Jack Russell

• Goede en nuttige bonus producten