Review: Fitchef Turbo

Fitchef Turbo ReviewIn deze Fitchef Turbo review willen wij antwoord geven op vragen zoals: Wat beloofd Fitchef Turbo? Voor wie is Fitchef Turbo? en is dit boek überhaupt het geld waard? Wij hebben het boek voor jouw aangeschaft en gekeken of jij waar krijgt voor jouw geld. Want het is erg jammer wanneer jij dit boek zou kopen en het niet is wat jij ervan verwacht.

Er zijn tegenwoordig ontzettend veel afslank producten en diëten te vinden en deze worden online ook overal aangeboden. Is dit product inderdaad ook uniek in deze branche zoals het beweerd? Tegenwoordig komt niet iedereen meer toe aan gezond en lekker eten koken. Daarom is een goed en gezond recepten boek  zeker een uitkomst. Laten we snel gaan kijken of dit boek aan onze verwachtingen kan voldoen.

Wie is Mark van Oosterwijck?

Mark van Oosterwijck is de oprichter van de succeswebsite drogespieren en heeft meerdere boeken over gezondheid en afvallen op de markt gebracht. Mark heeft in zijn jeugd veel gekampt met overgewicht en de negatieve effecten hiervan. Als gevolg hiervan heeft Mark zich jaren lang verdiept in fitness en gezonde voeding.

dit is Mark van Oosterwijck

Doordat Mark van Oosterwijck zich al deze jaren zo verdiept heeft in gezonde voeding, heeft zijn obsessie plaats gemaakt voor passie en liefde over dit onderwerp. Mark is van mening dat gezonde voeding niet altijd saai hoeft te zijn, je moet alleen slimmer gaan eten.

Is Mark van Oosterwijck te vertrouwen?

Als wij gaan online gaan zoeken naar Mark van Oosterwijck komen wij genoeg informatie tegen. Hij heeft een actieve Facebook en Linkedin pagina. En ook op zijn web-site drogespieren is genoeg informatie over Mark van Oosterwijck te vinden. De KVK en BTW gegevens van zijn bedrijf van Oosterwijck Online staan ook netjes vermeld op de web-site.

Verder kun je op de web-site van drogespieren ook de Blog volgen van Mark, hier zet hij regelmatig goede en interessante artikelen online. Het is goed om te zien dat Mark ook reageert op vragen die gebruikers stellen in de blogs. Bij ons komt Mark van Oosterwijck over als iemand die te vertrouwen is en echt veel kennis heeft over gezonde voeding. Ook het mail contact dat wij hebben gezocht met Mark was erg prettig en je merkt dat hij erg veel passie heeft voor dit onderwerp.

Wat beloofd Mark van Oosterwijck met Fitchef Turbo?

Met het boek Fitchef Turbo beloofd Mark om jouw te laten zien hoe je met de juiste dosering en voeding op een gezonde manier kunt afvallen. Met de recepten uit Fitchef Turbo bouw jij volgens Mark weer spiermassa op en raak je zonder veel moeite kilo’s kwijt. De recepten zijn zo samen gesteld dat jij qua voedingsstoffen alles binnen krijgt wat je nodig hebt op een dag.

Verder helpt Mark jouw in zijn boek met het bepalen van de juiste hoeveelheid eten, want deze verschilt per persoon. Hij laat jouw zien hoe je kunt bepalen hoeveel jij moet eten om effectief te kunnen afvallen en spiermassa te kunnen opbouwen. De voedingswaarde worden per recept vermeld. In 5 stappen stel je vast wat jij nodig hebt en vertaald dit naar een passend weekmenu.

Voor wie is Fitchef Turbo?

In deze Fitchef Turbo review hebben we gekeken voor wie dit recepten boek nou echt geschikt zou zijn. Uiteraard is Fitchef Turbo voor alle mensen die op een gezonde manier willen afvallen en weer spiermassa willen opbouwen. Toch geeft Mark wel in het bijzonder aan dat dit boek ideaal is voor mensen die door de huidige stress maatschappij niet meer toe komen om goed en gezond te koken. Veel mensen zijn druk met werk, sport, familie en hebben lang niet altijd de tijd om een lekkere en gezonde maaltijd op tafel te zetten.

De back cover van Fitchef Turbo

Daar springt dit boek op in met 85 lekkere recepten die binnen 15 minuten op tafel staan. Ook is er een hoofdstuk dat toegewijd is aan “meal prepping”. Dit zijn recepten die geschikt zijn om van tevoren klaar te maken, ideaal dus als je een drukke week voor de boeg hebt en helemaal geen tijd hebt om te koken.

Fitchef Turbo review

Uiteraard hebben wij in deze Fitchef Turbo review ook het boek aangeschaft om voor jouw uit te zoeken of het boek de moeite waard is. Wat ons gelijk opvalt bij het doorbladeren van het boek is dat het erg overzichtelijk in elkaar zit. Alles is duidelijk ingedeeld in categorieën en je begint met het samenstellen van een voedingsplan. Je krijgt veel ondersteunende informatie die jou kan helpen bij het afvallen en het opbouwen van spiermassa.

Wanneer jij de informatie die in het begin van dit boek word gegeven hebt doorgenomen ga je naar de recepten toe. Ook deze zijn netjes ingedeeld in categorieën zodat jij makkelijke de gerechten kunt vinden waar je zin aan hebt. Bij alle gerechten staat een foto van het eindresultaat en de bereidingswijze en ingrediënten staan duidelijk vermeld, dit vonden wij erg prettig lezen.

Echter heb je bij sommige gerechten/recepten wel ingrediënten staan die niet heel doorgaans zijn, tenminste dat vonden wij. Het zou ons wel tegenhouden om deze gerechten te maken, als je naar verschillende winkels zou moet gaan om alles te krijgen wat je nodig hebt. Toch staan er nog genoeg smakelijke recepten in die makkelijk te bereiden zijn met ingrediënten die in alle supermarkten te verkrijgen zijn.

Fitchef Turbo voedingswaarde berekenen

Fitchef Turbo gerecht maken

Natuurlijk hebben wij ook de proef op de som genomen en een aantal gerechten klaar gemaakt. Om te kijken of de beloftes die gedaan worden door de verkoper ook daadwerkelijk kloppen. Wij kunnen zeggen dat dit zeker het geval is. De recepten zijn erg makkelijk te bereiden met de instructies uit het boek en de recepten die wij hebben klaar gemaakt waren ook erg lekker. Niet alle gerechten die wij gemaakt hebben stonden met 15 minuten op tafel, maar meer als 20 minuten heb je zeker niet nodig.

Fitchef Turbo kopen

In deze Fitchef Turbo review hebben we ook gekeken wat jij nou precies krijgt wanneer je dit product zou aanschaffen. Wat wij regelmatig zien bij online producten/diensten is dat je vaak gratis bonus producten krijgt bij aanschaf, dit is bij Fitchef Turbo helaas niet het geval. Je kunt nog wel kiezen om ook het eerste boek dat Mark van Oosterwijck in deze reeks geschreven heeft aan te schaffen, dit is Fitchef.

Wat wij wel erg jammer vonden van dit product is dat er geen digitale versie beschikbaar is, je krijgt bij aanschaf alleen het fysieke boek van Fitchef Turbo. Wellicht heeft Mark van Oosterwijck gedacht dat mensen het boek er fysiek toch bij willen houden als ze aan het koken zijn. Echter kan dit met een digitale versie natuurlijk ook via een tablet/laptop of telefoon, dus dit vonden wij wel een gemis.

Een Fitchef Turbo recept

Prijs van het boek

Uiteraard hebben we in deze review van Fitchef Turbo ook gekeken naar de prijs van het boek, dit is natuurlijk zeker een factor bij het aankopen van een product. Jij betaalt eenmalig een prijs van €49,95 om in het bezit te komen van dit boek. Wij vinden dit wel wat aan de hoge kant gezien je ook alleen maar een fysiek exemplaar krijgt. Toch vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding van Fitchef Turbo wel goed genoeg om dit product aan te raden. Je krijgt wel waar voor je geld en uiteindelijk  heb je wel permanent toegang tot 85 gezonde en lekkere gerechten in de keuken.

Fitchef Turbo klant ervaringen

Op het internet zijn ontzettend veel recensies en klant ervaringen te vinden over het boek Fitchef Turbo. Deze ervaringen zijn bijna allemaal positief en halen de plus punten aan zoals wij die ook ervaren hebben. Het geeft ons een erg vertrouwd gevoel over dit product als we zoveel positieve ervaringen kunnen vinden.

Fitchef Turbo klant ervaring

Fitchef Turbo klant ervaringen

Eind oordeel Fitchef Turbo

1. Goede en duidelijke opbouw van het boek
  2. Mark van Oosterwijck doet wat hij beloofd
  3. Recepten zijn makkelijk te bereiden en lekker
  4. Mark van Oosterwijck is iemand met veel kennis en passie over dit onderwerp
  5. Support die je krijgt wanneer je vragen hebt

Min punten

1. Geen digitale versie beschikbaar
  2. Prijs is wat aan de hoge kant
  3. sommige ingrediënten zijn niet heel doorgaans

Er zijn tegenwoordig ontzettend veel boeken en cursussen online te vinden over diëten, afvallen en gezond eten. Je moet dus tegenwoordig wel een goed product neerzetten om je te onderscheiden van jouw concurrenten. Wij vinden dat Fitchef Turbo hier op een slimme manier op in springt door naast de 85 gezonden recepten ook naar jouw persoonlijke situatie te kijken. Samen maak je een voedingsplan en kijk je naar de dosering van de voeding zodat jij de juiste hoeveelheid eten binnen krijgt.

Verder is het erg fijn dat er zoveel positieve reacties te vinden zijn op het internet over dit product, dit geeft ons veel vertrouwen in dit boek. Ook de verkoper Mark van Oosterwijck komt bij ons over als een betrouwbaar persoon die enorm veel kennis heeft over dit onderwerp. De snelle en goede antwoorden die wij kregen op vragen via de e-mail waren ook erg prettig.

Wij weten zeker dat jij met behulp van dit boek op een gezonde manier kunt afvallen en nog steeds erg lekker kunt eten. De snelheid waarmee je de recepten kunt klaar maken die in dit boek staan is ook erg fijn voor mensen die het vaak druk hebben. Ondanks dat sommige recepten wat bijzondere ingrediënten nodig hebben, vinden wij dit boek een echte aanrader!

Fitchef Turbo
Review door Patrick op 2019-05-31