Review: Leer gitaar spelen in 22 lessen (Koen Snoek)

Het product "Leer gitaar spelen in 22 lessen"De gitaar is een ontzettend populair instrument en veel mensen willen het leren spelen. Toch kiezen niet heel veel mensen ervoor om dit mooie instrument te leren spelen. In deze review over “Leer gitaar spelen in 22 lessen” gaan wij voor jouw kijken hoe goed dit product is. Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Koen Snoek? Wat krijg ik voor mijn geld? Leer ik echt goed gitaar spelen met deze online training?

Koen Snoek biedt deze online cursus aan zodat mensen vanuit huis op hun eigen tempo gitaar kunnen leren spelen. Hiermee speelt hij in op het drukke leven dat de meeste mensen tegenwoordig hebben. Veel mensen hebben niet de tijd en de energie om naar een muziekschool te gaan om gitaarles te namen. Laten we daarom snel kijken of dit product doet wat het beloofd.

Wie is Koen Snoek?

Koen Snoek is een volendammer die opgeleid is door niemand minder dan de beide gitaristen van de 3JS. Ook heeft Koen 3 goede leermeesters gehad en heeft hij in bandjes op tal van podia gestaan, hier trad hij op voor duizenden mensen. Na enige tijd zocht hij de uitdaging op om zijn kennis over te dragen naar mensen die ook gitaar wilde leren spelen. En daar is uiteindelijk deze online cursus ook een resultaat van geworden.

Dit is Koen Snoek

Voor Koen is gitaar spelen zijn passie en zijn leven, en deze passie straalt hij ook uit als je zijn video’s bekijkt. Hij geeft jaarlijks een aantal keren een vrijwillig optreden en ook organiseert hij jaarlijks een kampvuur event.

Is Koen Snoek te vertrouwen?

Op ons komt Koen Snoek over als een “down-to-earth” jongen die van zijn passie zijn werk heeft gemaakt. Hij heeft de zaken goed voor elkaar en staat ook netjes ingeschreven bij de KvK. In het begin kwamen wij wat lastig in contact met Koen Snoek en hadden wij onze twijfels of de contact gegevens wel klopten. Maar later bleek dat hij op vakantie was en 3 weken ook helemaal van de radar was gegaan. De vragen die wij stelden werden vervolgens netjes beantwoordt.

Ondanks dat wij in het begin wat slecht in contact konden komen met Koen Snoek durven wij wel te zeggen dat hij te vertrouwen is. Hij staat voor zijn product en de passie en ervaring die hij uitstraalt is fantastisch. Ook schrijft hij regelmatig mooie blog berichten op zijn web-site en lijkt hij oprecht.

Wat beloofd Koen Snoek?

Natuurlijk hebben we in deze review over “Leer gitaar spelen in 22 lessen” ook gekeken wat de beloftes zijn die Koen Snoek jouw doet. Wanneer je op zoek bent naar een snel resultaat dan is deze online cursus wellicht niet iets voor jouw geeft Koen Snoek aan. Gitaar leren spelen kost tijd en vergt eigen inzet. Echter kun je met deze online cursus wel op eigen tempo dit mooie instrument leren bespelen.

Omdat Koen al jaren gitaarles geeft weet hij volgens hem waar de knelpunten en valkuilen zitten. Daarom kan hij cursisten hiervoor behoeden en past hij ook zijn manier van lesgeven aan wanneer hij ziet dat iets beter kan. Theorie is nodig om de juiste informatie te krijgen maar hij heeft zijn lessen zo praktisch mogelijk gemaakt.

Koen Snoek beloofd met zijn online cursus dat hij jouw op de juiste manier gitaar leert spelen en jouw hier stap voor stap in begeleid op een eenvoudige, motiverende en inspirerende manier.

“Leer gitaar spelen in 22 lessen” Kopen

Wij hebben ook gekeken in deze review over “Leer gitaar spelen in 22 lessen” wat je precies krijgt voor jouw geld. Waar krijg je toegang toe en hoe zien de lessen van Koen eruit. Uiteraard krijg jij na aanschaf toegang tot de online lessen hoe jij leert gitaar spelen. Je krijgt wekelijks 1 les erbij in het online platform, dit is volgens Koen een voordeel want dan hou jij de focus.

Hieronder een samenvatting van de inhoud/lessen die je kunt verwachten als je deze online training zou aanschaffen. Hier zitten ook de extra’s/bonus producten bij in mee genomen.

Ik maak je klaar om te rocken

• De juiste gitaarhouding
  • Jij gaat leren hoe je een gitaar moet stemmen
  • Hoe jij makkelijke riffs kunt spelen
  • Hoe jij gitaarsnaren moet vervangen

Jij rockt met liedjes

• Jij gaat de theorie en technieken leren door het spelen van bekende liedjes in de stijl van Adele, Queen, Kings of Leon, James Blunt en meer.
  • Leer het geheim om goed gitaarakkoorden over te kunnen pakken.

Leer gitaar spelen in 22 lessen bijlage

Theorie & Techniek

• Leer de theorie en technieken die elke gitarist moet kennen
  • Leer hoe je tablatuur leest
  • Leer de belangrijkste toonladder
  • Weet waar elke fret op de hals zit
  • Leer ELK Majeur & Mineur akkoord
  • Je leert ook barré akkoorden spelen

Extra’s

• Uitgebreide bijlagen + mp3 audio meespeel bestanden
  • Een stap-voor-stap opleidplan
  • Het jaarlijkse kampvuur event met de cursisten
  • Geheime community voor de cursisten
  • De mogelijkheid om videovragen te stellen
  • Compleet & uitgebreid gitaarakkoordenboek

“Leer gitaar spelen in 22 lessen” Review

Zoals jij van ons gewend bent hebben we het product ook aangeschaft om een goede en eerlijke review te kunnen maken. Na aanschaf van het product krijg je gelijk een e-mail met instructies voor het aanmaken van jouw account tot de community. Wanneer je inlogt kom je gelijk op de community waar je bovenin de mogelijkheid hebt om naar de cursussen te gaan. Hier heb jij toegang tot de gratis modules waarin jij 7 lessen krijgt die variëren van het kopen van de juiste gitaar tot jouw eerste liedje.

Leer gitaar spelen in 22 lessen overzicht

Daarnaast heb je natuurlijk ook toegang tot de basiscursus die je hebt aangeschaft, bestaande uit 24 lessen en niet de 22 lessen die je zou verwachten. De web-site zit zeer overzichtelijk in elkaar en je krijgt dan ook geen overbodige zaken voorgeschoteld. Ook de community is zeer actief waarbij vragen van cursisten snel en kundig worden beantwoordt door mede cursisten of Koen Snoek zelf. Zeker een plus punt van dit product.

Een les uit de online training

Als je vervolgens naar het cursus gedeelte toe gaat kun je zoals aangegeven kiezen voor de basis cursus. Deze heeft 24 modules waarbij jij in elke module verschillende video’s voorgeschoteld krijgt, deze video’s variëren van lengte maar zijn nooit te lang volgens ons. De video’s zitten ontzettend goed in elkaar, en Koen Snoek praat op een rustige en prettige manier. Elke video behandeld een verschillend onderdeel van het gitaar spelen en met praktische voorbeelden zet hij de theorie kracht bij.

Bij elke module zit ook een bijlage (PDF document) die de belangrijkste punten van de video lessen samenvat. Ook staan er oefeningen bij die duidelijk worden toegelicht. Met deze video lessen weten wij zeker dat je het gitaar spelen kunt leren, Koen laat ontzettend duidelijk zien hoe alles moet. Echter is het volgen van deze video lessen niet voldoende, het is wel belangrijk dat je ook eigen inzet toont. Zonder oefening ga je het natuurlijk niet leren.

Hier zie je een les van Koen Snoek

Klant ervaringen met “Leer gitaar spelen in 22 lessen”

Een goede graadmeter om te kijken hoe goed een product is is het lezen van reacties van mensen die de cursus al eens gevolgd hebben. Daar hoefden wij niet lang naar te zoeken, er zijn tal van positieve reacties te vinden op het internet. Mensen zijn enthousiast na het volgen van de “Leer gitaar spelen in 22 lessen” cursus. Hieronder een greep uit een aantal van deze reacties:

• Jasper de Vries (Radio 2) – verteld dat hij het materiaal erg helder vind waar je als beginner echt enorm profijt van hebt. Koen neemt alles in duidelijke stappen met jouw door volgens Jasper.
  • Marc geeft aan dat hij het enthousiasme waarmee Koen les geeft aanstekelijk en motiverend vindt.
  • Rianne verteld dat zij het een hele fijne cursus vind waarbij je een mooie basis krijgt na 22 weken en ook al echt liedjes kent.
  • Jurjen geeft nog aan dat hij vind dat je echt value krijgt voor je geld. Het zijn duidelijke instructievideo’s met goede bijlagen.

Wij krijgen altijd enorm veel vertrouwen in een product als we goede reacties van cursisten lezen. Dan weet je dat de cursus al door andere mensen uitgetest is en daarbij een eerlijke reactie krijgt.

De prijs van “Leer gitaar spelen in 22 lessen”

Natuurlijk is de prijs van een product/training belangrijk in de keuze om een product aan te schaffen, daarom is daar ook naar gekeken in deze review over “Leer gitaar spelen in 22 lessen”. Je moet een bedrag van €77,- betalen om in het bezit te komen van deze online training. Dit leek ons in eerste instantie wat hoog, aangezien online trainingen meestal wat goedkoper zijn. Toch moeten we hiervan terug komen omdat je echt waar krijgt voor je geld.

Het jaarlijkse kampvuur event van Koen Snoek

Niet alleen zitten de lessen goed in elkaar, je krijgt ook toegang tot de community en is het jaarlijkse kampvuur event is een leuke toevoeging. De prijs/kwaliteit verhouding is daarom ook erg goed en is dit product het bedrag van €77,- meer dan waard volgens ons. wanneer je naar een muziekschool zou moeten gaan dan ben je veel meer geld en tijd kwijt.

Daarbij loop je ook geen enkel risico aangezien Koen Snoek een niet-goed-geld-terug garantie geeft van 30 dagen. Ben jij niet tevreden over de kwaliteit van de cursus of heb jij het gevoel dat je hiermee niet gitaar kunt leren spelen, dan kun jij je geld terug vragen.

Eindoordeel van “Leer gitaar spelen in 22 lessen”

• Zeer duidelijke en heldere video instructies
  • Prijs/Kwaliteit verhouding