Review: Overwin je Overgang (Ria Kamelle) – Geen opvliegers meer?

Het ebook Overwin je OvergangJij bent vast een vrouw in de overgang of bent nieuwsgierig wat je te wachten staat? Daar ga ik tenminste vanuit als je op deze pagina terecht bent gekomen. Veel vrouwen ervaren de overgang als iets wat niet prettig is en zien er enorm tegen op. Dit is heel erg jammer want het is echt niet nodig. In de volgende review over het e-boek Overwin je Overgang willen wij voor jouw onderzoeken of de methode die behandeld word werkt.

De overgang is namelijk geen ziekte maar een transformatie. Jouw lichaam gaat van een vruchtbare fase naar een onvruchtbare fase. In deze review willen wij antwoord geven op vragen zoals: Wie is Ria Kamelle? Wat krijg jij allemaal bij aanschaf van dit product? Is dit product jouw geld waard? Laten we daarom snel verder kijken of dit product jouw kan helpen bij de overgangs klachten.

Wie is Ria Kamelle?

Op de website van Ria Kamelle is te lezen dat zij een vrouw is van 49 die sinds enkele jaren in de overgang zit. Ze geeft ook eerlijk aan dat ze geen arts, gezondheidscoach of therapeut is maar dat ze samen met haar man Marco een eigen bedrijf runt. Ria geeft aan dat ze veel adviezen heeft opgevolgd van artsen en gezondheidscoaches maar Ria voelde zich niet begrepen. Die mensen snappen niet wat er door een vrouw heen gaat tijdens de overgang.

Dit is Ria Kamelle

In haar zoektocht om te begrijpen wat er met het lichaam gebeurd tijdens de overgang heeft Ria Kamelle veel geleerd. Ze is erachter gekomen wat wel en niet werkt tijdens de overgang en hoe je de overgang als prettig kunt gaan ervaren. Al deze ervaring en kennis wil zij met vrouwen delen zodat zij de overgang prettig door kunnen komen. En daarom heeft zij dit e-boek Overwin je Overgang op de markt gebracht.

Is Ria Kamelle te vertrouwen?

Het is niet de eerste keer dat we Ria Kamelle tegen komen in 1 van onze reviews. In de review over het product Slank door de Overgang kwamen we haar ook al eens tegen. We wisten dus al dat Ria Kamelle geen echt persoon is maar een pseudoniem (schuilnaam). Ria Kamelle is een fictief persoon dat bedacht is als gezicht van dit e-boek. De daadwerkelijke personen achter dit product zijn Christian Augustus en zijn partner Sylvia van Hoorne.

Wij zien wel vaker dat verkopers niet hun daadwerkelijke naam gebruiken bij de verkoop van online producten of diensten. Dit zegt verder niets over de kwaliteit van een product, echt zien wij liever dat verkopers hun daadwerkelijke naam gebruiken. Het betekent ook niet dat de verkopers niet te vertrouwen zijn. Vaak word dit gedaan uit bescherming van hun identiteit op het internet.

Het Kvk nummer staat wel netjes vermeld op de web-site en het bedrijf zit gevestigd in Rotterdam. Wij hebben geprobeerd om contact te zoeken via de e-mail, maar helaas kregen wij geen reactie op vragen. Wij krijgen het gevoel dat je niet op heel veel ondersteuning van de verkopers hoeft te rekenen. Dit is natuurlijk ontzettend jammer, maar als het product goed is hoeft dit geen deal breaker te zijn.

Hoofdstuk 1 van Overwin je Overgang

Wat beloofd Ria Kamelle?

Natuurlijk hebben wij in deze review over het e-boek Overwin je Overgang ook gekeken naar wat Ria beloofd. Wat kun jij nou bereiken na het lezen en toepassen van dit e-boek? Het belangrijkste wat Ria benoemd is dat dit e-boek een praktische en complete gids is voor alle overgangsklachten. Dit e-boek helpt jouw om op een prettig manier door de overgang te gaan. Zo hoef jij de overgang niet als iets vervelends te ervaren maar als een prettige transformatie van jouw lichaam. Hieronder een samenvatting van de belangrijkste zaken die jij gaat leren in dit e-boek.

• Je hebt direct minder klachten en meer energie en levenslust
  • oplossingen en tips om 28 overgangsklachten te verzachten
  • Jij krijgt tips tegen opvliegers, vermoeidheid, overgewicht en geestelijke overgangsklachten.
  • Oefeningen om weer grip op de overgang te krijgen
  • Welke voedingsstoffen zijn tijdens de overgang essentieel?
  • Jij leert welke 10 groenten jouw door de overgang heen helpen.
  • Je krijgt 17 lekkere en gezonde recepten
  • Hoe jij in 3 simpele stappen niet meer hoeft te vechten tegen de overgang
  • Je krijgt meer dan 100 tips om van jouw overgangsklachten af te komen.

Overwin je Overgang kopen

Wij hebben in deze review over het e-boek Overwin je Overgang ook gekeken naar wat jij allemaal krijgt bij aanschaf. Natuurlijk krijg jij toegang tot het e-boek Overwin je Overgang met alle tips en informatie om op een positieve manier door de overgang te gaan. Maar zoals bij veel online producten en diensten kun jij ook rekenen op een aantal bonus producten. Hieronder een samenvatting van de bonus producten waar jij op mag rekenen bij aanschaf van het e-boek Overwin je Overgang.

Praktische kruidengids voor overgangsklachten

Dit is een 24 pagina tellend e-boekje dat verschillende kruiden behandeld die kunnen helpen om bepaalde overgangsklachten te verlichten/verhelpen. Je krijgt per kruid een overzicht bij welke klachten je het kunt gebruiken en informatie over het kruid. Verder staan er per kruid de eventuele bijwerkingen en hoe je het kunt gebruiken. Ontzettend overzichtelijk e-boekje, echter hebben we niet de werking kunnen testen. Maar wel een mooie toevoeging aan dit product.

De kruidengids van Overwin je Overgang

17 gezonde recepten voor minder overgangsklachten

In dit 27 pagina tellende e-boek krijg je 17 gezonde recepten die kunnen helpen om de overgangsklachten te verminderen. Jouw eetpatroon is het fundament voor de gezondheid van jouw lichaam, dit word nog duidelijker tijdens de overgang. Een gezonde levensstijl heeft erg veel invloed op jouw hormoonhuishouding en dus ook op jouw overgangsklachten.

De gerechten lijken ons niet genoeg om elke dag aan jouw behoeftes te voldoen. Maar het kan wel zorgen voor een gezonde en leuke afwisseling van jouw eetpatroon.

Praktische meditatieoefeningen voor innerlijke vrede

Meditatie is een middel om jouw geest tot rest te brengen. In dit 14 pagina tellende e-boekje ga jij bezig om de kunst van mediteren onder de knie te krijgen. Je krijgt zeker wel nuttige informatie en oefeningen, maar toch denken wij dat mediteren niet geleerd kan worden in 14 pagina’s. Daarbij komt dat dit veel makkelijker te leren is met behulp van audio lessen of video’s. Wel een leuke bonus dus maar volgens ons niet helemaal genoeg om de kunst van mediteren goed toe te kunnen passen.

Meditatie e-boek van Overwin je Overgang

Gratis updates en support

Als je het e-boek Overwin je Overgang aanschaft krijg je ook levenslang toegang tot eventuele updates die gedaan worden aan dit e-boek. Tevens geven ze aan dat je ook support via de e-mail kunt verwachten. Echter is onze ervaring hier mee niet heel best en reageren ze niet op vragen die wij stelden. Daar hechten we dus niet al teveel waarde aan, wellicht dat we pech hadden en dat ze normaal wel beter reageren.

Overwin je Overgang Review

Uiteraard is er ook gekeken naar de kwaliteit en waarde van dit product in deze review over het e-boek Overwin je Overgang. Gelijk na aanschaf van dit e-boek ontvingen wij de inloggegevens van het online platform waar wij het e-boek konden downloaden. Hier vind je tevens de bonus producten die horen bij dit e-boek.  Het e-boek bestaat uit 212 pagina’s en is zeer verfrissend en overzichtelijk opgezet. De hoofdstuk indeling van dit e-boek ziet er als volgt uit:

1. De betekenis van de overgang
  2. Je lichaam vraagt naar aandacht
  3. Hormonen en de overgang
  4. Voeding en de overgang
  5. Lichamelijke overgangsklachten
  6. Geestelijke overgangsklachten
  7. Beweging tijdens de overgang

Een stuk uit het e-boek Overwin je Overgang

Je begint met een voorwoord over dit e-boek en Ria Kamelle en vervolgens krijg je een duidelijke inhoudsopgave. Er word goed gebruik gemaakt van de grafische vormgeving en dat maakt het lezen van dit e-boek zeker prettig. Ook worden er afbeeldingen gebruikt om stukken theorie meer kracht bij te zetten, zoals bijvoorbeeld grafieken. Dit zorgt er absoluut voor dat wij de theorie die behandeld word nog beter begrijpen.

Het e-boek is in een begrijpbare taal geschreven en voelt voor ons aan als een zeer compleet product. Alle onderwerpen komen aan bod en overal worden goede en geloofwaardige tips gegeven hoe je bepaalde klachten kunt tegen gaan. Ondanks dat Ria Kamelle een fictief persoon is voelt dit e-boek wel aan dat het geschreven is door een deskundige en iemand die veel ervaring heeft met dit onderwerp.

De prijs van Overwin je Overgang

Uiteraard is de prijs ook een erg belangrijke factor of iemand een product wel of niet wil aanschaffen. Daarom hebben we hier ook naar gekeken in deze review over het e-boek Overwin je Overgang. De verkopers van dit e-boek vragen een prijs van €29,- om in het bezit te komen van Overwin je Overgang en alle bonussen. Wij vinden dit een eerlijke prijs als je kijkt naar de kwaliteit van het e-boek.

Wij geloven dat vrouwen echt geholpen kunnen zijn met de informatie die in dit e-boek staat en dan is €29,- zeker een goede prijs. Daarnaast geven de verkopers van dit e-boek ook nog een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Dit betekent dat wanneer jij niet tevreden bent over de kwaliteit van dit e-boek jij jouw volledige aankoopbedrag kunt terugvragen. Het risico ligt dus niet bij jouw maar bij de verkopers.

Klant ervaringen met Overwin je Overgang

Wij vinden altijd de ervaringen van andere klanten die het product reeds hebben aangeschaft altijd een goede graad meter. Mensen geven vaak een eerlijke mening als ze een product gekocht hebben en hier een review over posten. We konden niet ontzettend veel ervaringen van klanten vinden, wellicht komt dat ook wel omdat vrouwen niet graag te koop lopen dat ze in de overgang zitten. De reacties die we konden vinden waren wel positief, zij waren wel geholpen met de informatie uit dit e-boek.