Politietest Coaching Programma Review – De politietest gegarandeerd halen?

Het politie coaching programmaHeb jij altijd al politie agent willen worden maar kom je niet door de toelatingstest heen, of ben je hier simpelweg nerveus voor? Het is geen geheim dat de test die je moet doorlopen om toegelaten te worden tot de politie pittig is. Dit is zowel een fysieke als mentale test en je word op verschillende gebieden getest en verhoord. Er zijn weinig bronnen of hulpmiddelen die jouw kunnen voorbereiden op deze test. Toch is er een boek ontwikkeld door Ronny Rockx die jouw kan voorbereiden op deze test. In deze review over het Politietest Coaching Programma kijken wij hoe goed dit e-boek is.

Wij willen antwoord geven op vragen zoals: Wie is Ronny Rockx? Wat beloofd Ronny Rockx met zijn product? Is het Politietest Coaching Programma mijn geld waard? Wij snappen dat een test best spannend kan zijn en dat mensen hier behoorlijk tegen op kunnen zien. Als je dan een hulpmiddel hebt dat jouw meer vertrouwen kan geven is dat erg prettig. Laten we snel verder kijken of dit e-boek dat kan doen.

Wie is Ronny Rockx

De oprichter van de website politietest .nl en de maker van het e-boek politietest coaching programma is Ronny Rockx. Ronny werkt als een mentalcoach en een gezondheidscoach voor verschillende doelgroepen. In zijn beginjaren heeft Ronny de Koninklijke Militaire School doorlopen en daar is hij opgeleid tot instructeur. Hier heeft hij verschillende certificaten behaald zoals groepsinstructeur en zware lichamelijke vaardigheden.

Een certificaat van Ronny Rockx

Een vriend van Ronny vroeg enkele jaren geleden hulp bij de voorbereiding voor de politietest aangezien hij wist dat Ronny instructeur is geweest in het leger. Nadat zijn vriend makkelijk de politietest heeft gehaald besloot hij zijn kennis te vertalen in het e-boek dat wij nu aan het reviewen zijn. Volgens Ronny heb je een enorme voorsprong op de politietest wanneer jij de informatie uit dit e-boek tot jouw beschikking hebt.

Is Ronny Rockx te vertrouwen?

De informatie die je krijgt ziet er mooi uit op de web-site maar is Ronny Rockx wel te vertrouwen? Wanneer wij gaan zoeken naar Ronny Rockx vinden wij eigenlijk bijna geen informatie. Het enigste wat wij kunnen vinden is een Linkedin profiel waar eigenlijk minimale informatie staat. Het lijkt er zelfs op dat Politietest Coaching Programma gewisseld is van eigenaar en dat Ronny Rockx niet meer de verkoper is van dit product.

Er is op de web-site ook geen KvK nummer te vinden of andere contact informatie. Dit zegt natuurlijk ook wel wat over de support die je kunt verwachten wanneer je toch nog vragen zou hebben. Wij krijgen ieder geval geen contact met de verkoper(s) wanneer we een vraag stellen via het contact formulier. Dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het product, maar wanneer je toch meer support wilt hebben dan kom je wellicht van een koude kermis thuis.

Het heeft er wel alle schijn van dat het e-boek daadwerkelijk ontwikkelt is door Ronny Rockx en dat vinden wij wel positief. Want de certificaten en kennis die Ronny Rockx beweert te hebben lijken wel legitiem en dus moet de informatie uit het e-boek dat ook wel zijn.

Wat beloofd Ronny Rockx

Wij hebben in deze review van het Politietest Coaching Programma ook gekeken wat Ronny allemaal beloofd wanneer jij zijn e-boek aanschaft. Hij stelt namelijk een aantal beloftes die jij tijdens het doornemen van dit e-boek gaat leren. Het is namelijk goed om van te voren te weten wat jij precies kunt verwachten. Hieronder een samenvatting van de beloftes die Ronny Rockx op zijn sales pagina van dit product maakt.

• Tips en trucs om jouw hersencapaciteit te vergroten
  • Een vereenvoudigde taalcursus
  • kennismakingsoefeningen met uitleg, zodat je precies weet wat jouw te wachten staat
  • Een eenvoudig aan te leren stappenplan
  • Trainingsmethodieken die topsporters ook gebruiken
  • Communicatietechnieken waarvan jij tijdens testonderdelen en in jouw verdere leven profijt van zult hebben
  • Persoonlijke coaching via e-mail waarin jij jouw persoonlijke situatie kan voorleggen
  • Per test onderdeel leer jij hoe je een zo hoog mogelijke score kan neer zetten.

Politietest Coaching Programma kopen

Het is natuurlijk goed om te weten wat jij kunt verwachten wanneer jij dit product zou aanschaffen, wat krijg je allemaal voor jouw geld. Uiteraard krijg je toegang tot het e-boek Politietest Coaching Programma waarin jij voorbereid gaat worden voor de politietest. De theorie die dit e-boek gaat behandelen is ingedeeld in verschillende hoofdstukken. Hieronder een samenvatting van de verschillende onderdelen die jij gaat leren.

De Cognitieve capaciteitentest:

• Tips en trucs om je hersencapaciteit te vergroten
  • Kennismakingsoefeningen met uitleg
  • Een actieplan waarbij jij jouw scores tot universitair niveau gaat brengen!

De taaltoets:

• Een eenvoudig stappenplan om stap voor stap je taalvaardigheid te ontwikkelen

De taaltoets uit Politietest Coaching Programma

De fysieke vaardigheidstoets (sporttest):

• De geheimen van topsporters
  • Een trainingsschema
  • 8 krachtige tips die je gelijk kunt gaan toepassen

Het eindgesprek:

• Unieke voorbereidings- en sollicitatietechnieken
  • Communicatievaardigheden op onbewust niveau

De mentale voorbereiding voor de selectiedagen:

• Je leert de basisprincipes van zelf manipulatie. Een eenvoudig maar krachtige manier om beter te presteren

Bonus e-boek

Zoals bij veel online producten en trainingen het geval is krijg je ook bij Politietest Coaching Programma een bonus product. In dit geval gaat het om een e-boekje genaamd “Bonusrapport krachtige doelen stellen”. In dit e-boek ga jij leren hoe jij doelen en wensen kunt formuleren en hoe jij ervoor zorgt dat je jezelf gaat vast bijten in deze gestelde doelen.

Het Bonusrapport Krachtige Doelen

Het e-boekje bestaat uit 18 pagina’s en word net als het e-boek Politietest Coaching Programma aangeleverd in PDF formaat. Het omvat veel basis informatie over het stellen van doelen en waarom deze doelen vaak niet gehaald worden. Ook ga je kijken naar jouw eigen situatie en hoe jij de informatie uit dit e-boekje kunt toepassen binnen jouw eigen situatie. Leuk handboek dat niet per direct aansluit op het e-boek Politietest Coaching Programma maar zeker wel kan helpen.

Politietest Coaching Programma review

Uiteraard is de kwaliteit van het e-boek ook erg belangrijk, hoe sterk is de theorie die behandeld word? Daar is natuurlijk ook naar gekeken in deze review over het Politietest Coaching Programma. Al vrij snel nadat je het product hebt aangeschaft krijg je een e-mail met de link om het e-boek + bonus te downloaden. Het e-boek word net als het bonus boekje aangeleverd in PDF formaat en telt 61 pagina’s.

Er zit een overzichtelijke inhoudsopgave in waarbij je een duidelijk beeld krijgt hoe het e-boek is ingedeeld. De tekst is geschreven in een zeer begrijpbare taal en dus te volgen voor iedereen van elk kennis niveau. De theorie die behandeld word is sterk en bevat vaak duidelijke voorbeelden om de theorie verder toe te lichten. Wel is de informatie soms vrij algemeen en wat oppervlakkig, wij kregen soms het gevoel weer op school te zitten.

Sporttest van het Politietest Coaching Programma

Wij hebben uiteraard niet zelf de politie toelatingstest gedaan, dus we kunnen lastig beoordelen of de informatie inderdaad te algemeen is. Toch worden er zeer nuttige tips gegeven die je kunt toepassen tijdens het nemen van de politietest. Ook krijg je regelmatig oefeningen tussendoor om te kijken of jij alle informatie goed begrepen hebt. Alle onderdelen die volgens Ronny bij de politietest aan bod komen worden behandeld in dit e-boek.

De prijs van het Politietest Coaching Programma

De prijs van een product of dienst is natuurlijk een belangrijke beslissingsfactor om een product wel of niet aan te schaffen. Daarom hebben wij hier uiteraard ook naar gekeken in deze review over het Politietest Coaching Programma. De verkoper(s) vragen een bedrag van €27,- om in het bezit te komen van dit e-boek + het bonus e-boek. Deze prijs is onlangs verlaagd van €37,- naar het huidige bedrag. Wij vinden een prijs van €27,- prima als je kijkt naar de kwaliteit van het product, €37,- zou daarentegen wat aan de hoge kant zijn geweest.

Omdat Ronny aangeeft dat hij 100% overtuigd is van zijn product geeft hij een niet-goed-geld-terug garantie op zijn politietest coaching programma. Er zit ook geen limiet qua dagen op deze teruggave van het aankoopbedrag. Dit vinden wij wel erg positief omdat verkopers vaak 14 dagen of 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie geven. Dit betekend dus dat hij wel 100% vertrouwen heeft in zijn e-boek.

Klant ervaringen met het Politietest Coaching Programma

Een andere zeer betrouwbare bron om de kwaliteit van een product te bepalen zijn de ervaringen van andere klanten met het product. Online zijn er gelukkig genoeg reacties van mensen te vinden over dit product. Deze reacties zijn vrijwel allemaal positief over het e-boek. Veel mensen geven aan dat het een perfecte voorbereiding is op de politietest en dat het e-boek ze echt geholpen heeft. Hieronder een greep uit een aantal van deze reacties.