Review: Slank door de Overgang

Het e-boek Slank door de OvergangIn de volgende review over Slank door de Overgang willen wij dit product onder de loep nemen. Wat beloofd dit product? Wie is Ria Kamelle? Doet dit product wat het beloofd? Op deze vragen willen wij jouw een antwoord gaan geven in het volgende artikel. Uiteraard hebben wij het product voor jouw aangeschaft om een zo’n eerlijk mogelijk mening te kunnen geven. Zodat jij zelf kunt bepalen of dit een product is dat bij jouw past en jouw geld waard is.

Veel vrouwen krijgen te maken met een “overgangsbuikje” wanneer ze 35 jaar oud worden. Dit komt door een overgangsgen dat verstopt zit in de vetcellen van jouw buik. Elke vrouw heeft dit gen en blijft UIT totdat je 35/40 jaar oud word. In jouw buik ontstaan dan overgangshormonen die jouw stofwisseling hinderen om het buikvet te verbranden. Het boek “Slank door de Overgang” richt zich voornamelijk op het verbranden van dit overtollige buikvet doormiddel van de juiste voeding.

Wie is Ria Kamelle?

Op de web-site kun je lezen dat Ria Kamelle de auteur is van het boek Overwin je Overgang en dat zij momenteel overgangsconsulente is. Ze helpt dagelijks honderden vrouwen met allerlei verschillende klachten. Ria geeft aan dat zij jarenlang problemen heeft gehad met overgewicht en dat dit haar veel problemen heeft bezorgd. Ze begon slechter te presteren op het werk en haar eigenwaarde nam af.

Dit is Ria Kamelle

Nou hebben wij natuurlijk verder gekeken dan alleen het verhaal wat jij kunt lezen op de sales pagina over Ria Kamelle. Echter kunnen wij bijna niets vinden over Ria Kamelle. Wij zijn er daarom ook van overtuigd dat Ria Kamelle een pseudoniem (schuilnaam) is. Dit zien wij wel veel vaker met online producten en dit word vaak gedaan om zijn/haar eigen identiteit te beschermen. Ook kan dit gedaan worden om een gezicht bij een product te zetten, dit geeft mensen vaak meer vertrouwen.

Is Ria Kamelle te vertrouwen?

We weten nu dat Ria Kamelle een schuilnaam is, betekent dit dan ook dat de verkoper niet te vertrouwen is? Nee dat zeker niet. Op de web-site van Overgang Info staan netjes het KvK nummer en BTW-nummer vermeld. Als we het KvK nummer nazoeken vinden wij dat het geregistreerd is op Conversionflow Overgang.info.

De verkoper is wat ons betreft prima te vertrouwen, er is alleen gekozen om een fictief persoon te gebruiken als gezicht van dit product. Zoals eerder aangegeven zien wij dit wel vaker en doet dit niets af aan de kwaliteit van een product. Lees daarom snel verder in deze review over Slank door de Overgang of dit product jouw geld waard is.

Wat beloofd Ria Kamelle?

Wat beloofd Ria Kamelle wanneer jij dit product zou aanschaffen? Zij beloofd dat jij een methode gaat ontdekken waarmee jij de overgangshormonen uit kunt zetten. Deze overgangshormonen zorgen er namelijk voor dat jij geen buikvet kunt verbranden, ongeacht hoeveel jij ook sport. Ria geeft aan dat met behulp van de juiste voeding jij de stofwisseling weer op orde gaat krijgen.

De Slank door de Overgang pijlers

Ria Kamelle beloofd dat jij met de aanschaf van dit boek de juiste mindset gaat krijgen om weer een platte buik te krijgen. Met behulp van de juiste ingrediënten ga jij de vetverbrandende hormonen weer activeren. De drie pijlers van het programma Slank door de Overgang zijn: Mentale blauwdruk (mindset), Natuurlijke ingrediënten en Hormoonhuishouding. Hieronder de punten die Ria Kamelle beloofd samengevat:

1. Geen overgangsklachten meer
  2. Meer energie en minder vermoeidheid
  3. Een mooiere en zachtere huid
  4. Nooit meer een hongergevoel, terwijl je gewicht verliest
  5. Sterker immuunsysteem
  6. Strakke en platte buik

Voor wie is Slank door de Overgang?

Zoals je wellicht zult verwachten is het product Slank door de Overgang speciaal bedoeld voor vrouwen van rond de 40 jaar en ouder. Vrouwen die last hebben van een “overgangsbuikje” en hier van af willen kunnen terecht bij Ria Kamelle. Veel vrouwen gaan extra sporten om weer een platte en strakke buik te krijgen, maar dit kan tegen jouw gaan werken.

Elke vrouw heeft overgangsgenen in haar DNA die rond het 40e levensjaar geactiveerd worden. Dit gen zorgt ervoor dat buikvet niet meer verbrand en jij een “overgangsbuikje” krijgt. Met de juiste voeding en mindset kun je dit overgangsgen weer deactiveren zodat jij weer het lichaam krijgt waar je naar op zoek bent.

Slank door de Overgang kopen

Natuurlijk is geen product compleet zonder bonussen, uiteraard hebben wij daar ook naar gekeken in deze review over Slank door de Overgang. Jij krijgt zoals je mag verwachten het e-boek Slank door de Overgang waarin jij aan de slag gaat om weer een platte en strakke buik te krijgen. Maar de volgende bonus producten krijg jij er ook bij wanneer je Slank door de Overgang zal gaan aanschaffen:

40 Vetverbrandende groene smoothies en juices

In deze bonus krijg jij de recepten om smoothies en juices te gaan maken. Dit zijn gezonde drankjes die eraan bijdragen om af te vallen en de overgangsklachten te verminderen/verhelpen. Het boek bestaat uit 2 delen, eerst krijg jij 20 recepten voor smoothies en hierna krijg jij 20 recepten voor juices. Het e-boek zit goed in elkaar en de recepten zijn makkelijk te maken. Wij vinden dit een goede en leuke bonus.

de 40 vetverbrandende smoothies

Kledingadvies voor vrouwen in de overgang

Deze bonus is een video waarin jij door een kledingexpert in een video tips krijgt om jouw slank te kleden. Kleding kan namelijk veel verschil maken hoe slank jij eruit ziet en kleding kan jouw sterke punten naar voren laten komen. Wij hebben gezocht of wij deze video ook gratis online konden vinden, dit was niet het geval. Dus het lijkt hier wel te gaan om een echte extra bonus. De video is leuk om te volgen en geeft veel nuttige tips.

Handige maaltijdplanner en boodschappenlijstjes

In deze bonus krijg jij voor 3 weken voorgeschoteld wat je zou moeten/kunnen eten. Tevens krijg jij voor die 3 weken een boodschappenlijstje om alle ingrediënten voor deze recepten in huis te hebben. Daarnaast zit er een template bij hoe jij de weken erna zelf verder kunt plannen. Het is een leuke bonus, maar waarvan wij eigenlijk vinden dat deze bij het product hoort en geen bonus is.

Waardevolle updates

Jij krijgt na aanschaf van het e-boek Slank door de Overgang regelmatig een e-mail van Ria Kamelle met leuke tips of nieuwe recepten. Dit vinden wij een erg leuke toevoeging aan het product. Je krijgt het gevoel dat er steeds iemand met jouw meedenkt en de informatie die je krijgt is goed.

Gratis e-boeken

De bonus die Ria Kamelle niet noemt op haar sales pagina is de gratis e-boeken waar jij toegang toe krijgt als je dit e-boek aanschaft. Na aanschaf krijg jij namelijk toegang tot het leden gedeelte van de web-site en hier is ook een gedeelte met gratis e-boeken. Hier zitten zeker leuke en nuttige boeken bij.

gratis e-boeken van Slank door de Overgang

Slank door de Overgang review

Natuurlijk hebben wij ook in deze review over Slank door de Overgang gekeken naar de kwaliteit van dit product. Wat gelijk opvalt wanneer je het e-boek opent is dat het duidelijk en overzichtelijk is opgezet. De opbouw zit goed in elkaar en je word netjes door het boek heen begeleid. Je begint met een stuk theorie/informatie, hier krijg je nuttige tips en informatie over het onderwerp.

Ook worden er een aantal interessante voeding supplementen geadviseerd die veel voordelen met zich mee brengen. Deze voedingssupplementen zijn wij al eerder tegen gekomen in het dieet programma van “De Keto Revolutie“. Wanneer je de informatie allemaal hebt doorgenomen begin jij met de 50 recepten die je gaat gebruiken om van het “overgangsbuikje” af te komen.

Slank door de Overgang recepten

De recepten zitten erg goed in elkaar. Je krijgt een duidelijk overzicht welke ingrediënten jij nodig hebt en vervolgens word uitgelegd hoe je het recept moet maken. Wij hebben een aantal van de recepten uitgeprobeerd en deze waren smakelijk en makkelijk te bereiden. Met name de groentequiche vonden wij erg lekker. Ondanks dat het boek zich speciaal richt op vrouwen rond de 40 jaar denken wij dat iedereen terecht kan bij dit e-boek om af te vallen. Uiteraard hebben vrouwen in de overgang wellicht meer baadt bij dit product omdat de recepten het overgangsgen weer zouden deactiveren.

Slank door de overgang recept

Het boek scoort bij ons een ruim voldoende. het doorlezen van dit boek en het gebruiken van de recepten is zeer goed te doen. Het is in begrijpbare taal geschreven en je voelt dat de verkoper verstand van dit onderwerp heeft. Het enigste wat wij jammer vinden is dat we geen goed contact via de e-mail konden krijgen. Er werd niet gereageerd op een vraag die wij via de e-mail hadden gesteld.

Prijs van Slank door de Overgang

Uiteraard is er gekeken naar de prijs van dit product in deze review over Slank door de Overgang. Jij betaalt €37,- om in het bezit te komen van het e-boek Slank door de Overgang inclusief alle bonussen. Dit vinden wij een goede en eerlijke prijs als je kijkt naar de kwaliteit en inhoud van dit product.

Je krijgt eerlijke adviezen en je merkt dat het product met zorg en kennis opgezet is. Dan vinden wij €37,- niet teveel aangezien de verkoper ook echt probeert om jouw te helpen en dit product ook bewezen resultaten biedt. Ook wanneer wij naar vergelijkbare producten kijken is €37,- een prima prijs.

Klant ervaringen van Slank door de Overgang

Buiten de sales pagina van dit product konden wij niet heel veel klant ervaringen vinden over het e-boek Slank door de Overgang. Er zijn wel een aantal video’s te vinden die ingaan op dit product en ook kun je een aantal review pagina’s vinden over Slank door de Overgang. De ervaringen die hier worden besproken zijn wel positief, maar ervaringen op bijvoorbeeld Facebook zijn onvindbaar voor ons. Dit vinden we wel jammer aangezien reacties/ervaringen op social media erg betrouwbaar zijn en je vaak zeker weet dat deze echt zijn.

Wij hadden eigenlijk wel verwacht een aantal reacties te kunnen vinden aangezien mensen vaak wel positieve resultaten delen. Toch blijft dit uit en zul jij jouw keuze om tot aanschaf over te gaan moeten baseren op de informatie die op het internet te vinden is.

Eindoordeel van Slank door de Overgang

1. Smakelijk en makkelijk te bereiden recepten
  2. Verkoper doet wat hij beloofd
  3. Goede en nuttige informatie buiten de recepten
  4. Waardevolle bonussen die zeker helpen
  5. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

1. Weinig echte klant ervaringen te vinden
  2. Word slecht gereageerd op vragen aan de verkoper
  3. Ria Kamelle is een schuilnaam

Tijdens het doorlezen van dit e-boek en het uitproberen van de recepten was de informatie die wij lazen goed en zeer nuttig. Je word echt aan het denken gezet om zo een andere mindset te creëren die jouw helpt bij het volhouden van dit dieet. Het boek is in begrijpbare taal geschreven en word goed opgebouwd. Ook de recepten die in Slank door de Overgang staan worden duidelijk uitgelegd en zijn makkelijk te bereiden. Tevens zijn de recepten die wij gemaakt hebben ook erg smakelijk, natuurlijk niet geheel onbelangrijk want anders houd je het nooit vol.

Wanneer je de informatie in dit boek doorleest voel je dat de verkoper veel kennis over dit onderwerp heeft. Wat wij echter jammer vinden is dat hij/zij/ze opereren vanuit een pseudoniem (schuilnaam). Hierdoor krijgen wij niet het gevoel dat je persoonlijk begeleid word of dat je een band opbouwd met de verkoper. Dit doet echter niets onder aan de kwaliteit van dit product.

Alles bij elkaar genomen vinden wij dit een goed product dat mensen met overgangs kwalen zeker kan helpen bij het afvallen. Wij denken echter dat ook mensen buiten de doelgroep van dit boek baat kunnen hebben bij dit dieet programma. Het programma richt zich voornamelijk op het verbranden van buikvet waar vrouwen van rond en over de 40 last van hebben. Maar hebben niet veel meer mensen last van buikvet en willen hier ook wat aan doen?

De prijs/kwaliteit verhouding van het boek Slank door de overgang vinden wij prima in balans en dit product krijgt van ons dan ook een ruim voldoende. Ondanks dat wij niet veel echte klant ervaringen konden vinden zijn wij overtuigd dat dit product WERKT.

Slank door de Overgang
Review door Tess op 20-06-2019
Beoordeling: 4,5